Valve Developer Commands InGame

Tutoriale legate de Counter-Strike.
caNdy

Valve Developer Commands InGame

Mesajde caNdy » 28 Ian 2011, 11:18

Marines Classic

* impulse 1 - Switches to next weapon (same as "invnext")
* impulse 2 - Reloads gun (same as "+reload; wait; -reload")
* impulse 3 - Drops gun (same as "drop")
* impulse 6 - Casts vote to eject commander
* impulse 80 - Requests orders from commander
* impulse 81 - Acknowledge

Aliens Classic

* impulse 91 - Build Offense Chamber
* impulse 92 - Build Defense Chamber
* impulse 94 - Build Movement Chamber
* impulse 93 - Build Sensory Chamber
* impulse 90 - Build Resource Tower
* impulse 95 - Build Hive
* impulse 113 - Skulk

Client cvars

1) cl_updaterate =Recunoaşteţi Acest lucru este cât de des vă trimite actualizări la server. Gama Ideal este 2-10 in functie de conexiune client la server. De obicei o conexiune mai rapidă vă va permite să utilizaţi o valoare mai mare. Folosind net_graph "3" va monitoriza conexiunea la server. Dacă un lot de care se încadrează şi în creştere linii se observă, valoarea ar trebui reduse. Notă: poate poate dura câteva secunde la un minut înainte de o setare nouă să fie respectate. Pentru 512k ADSL / cablu cu 80 ar trebui să fie utilizat. Utilizatorii de cablu pot folosi până la 100. 56k utilizatori modem Aş ar trebui să utilizeze o gamă largă de 20-35 şi 35-50 ISDN.

2) cl_cmdrate =Această setare restrânge cât de multe pachete sunt trimise de la client la server. Aveţi nevoie pentru a figura în fps-ul dvs. mediu şi setaţi acest lucru să-l sau un divizor de ea, de exemplu dacă aveţi 78 fps medie, setaţi-l la 44 sau ideal 78. Să spun că te 90fps, dar au numai acest set la 30, ceea ce înseamnă doar o treia de ceea ce vezi sunt corecte. Dacă aveţi 99 fps set constant acest lucru la 101

3) cl_lw =Lasati aceasta la 1, punând acest lucru la 0 elimină comportamentul client-side de arme şi de hit-uri. Pachete [gloanţe] sunt trimise la server şi apoi a revenit pentru a verifica dacă au lovit sau nu. Practic server controalele de sunet de arme şi animaţii astfel încât sa mai precis, după cum ştiţi exact unde te-a lovit în teorie, dar nu mare lucru de pe net.

4) cl_lc =Plece din nou acest lucru la un altul, deoarece această variabilă, care funcţionează decent pe LAN numai. Se elimină o parte compensare decalaj de netcode HL complet: ea nu ţine cont de ping dvs. atunci când decide dacă te-a lovit sau nu. Acesta este modul în care aceasta folosit pentru a fi vârstele înapoi în HL înainte a fost făcut mai ISDN/56K prietenos. Notă: are nevoie de server pentru a avea sv_unlag 1 pentru ca aceasta să funcţioneze

5) cl_rate =Rata de set pe care clientul va trimite datele la server în biţi pe secundă (valorile sugerate de pornire: 1000-4000 modem, ISDN 5000 la 7000, 6000 la 10,000 cablu / DSL, T1 7000 la 20000, 20000 LAN) încerca non-numere întregi ca 4001.0528 .

6) cl_timeout =Valoarea Seturi de timp înainte de a vă sunt deconectate din cauza inactivităţii

HUD (Heads-Up Display) cvars

1) net_graph =Un grafic net apare pe ecranul dumneavoastră în mod implicit, setat la 3 sau 5 pentru grafice diferite

2) net_scale =Set scară Graficul net verticale

3) net_graphpos =Set position pe ecran, 1 este dreapta jos, 2 este mijloc de fund şi 3 de jos ID-ul din stânga


pS: Am postat cele mai inportante comnezi InGame Counter Strike 1.6
Am folosit google translate si forumul oficial valve :)
O sa mai revin si cu alte comenzi deocamdata atata.

Share This



Madalin
Silver Member
Silver Member
Mesaje: 1033
Membru din: 26 Mar 2010, 21:31

Re: Valve Developer Commands InGame

Mesajde Madalin » 28 Ian 2011, 11:20

frumos caNdy :D hai ca am venit cu o idee cat de cat buna :)) :>
Avatar utilizator
spc#
Power User
Power User
Mesaje: 190
Membru din: 05 Iul 2009, 15:51
Localitate: Bucuresti

Re: Valve Developer Commands InGame

Mesajde spc# » 28 Ian 2011, 13:51

Google translate ca tot romanu' mai bn le lasai in engleza :))
caNdy

Re: Valve Developer Commands InGame

Mesajde caNdy » 28 Ian 2011, 14:59

spc# scrie:Google translate ca tot romanu' mai bn le lasai in engleza :))


Ma cat de cat se intelege :)

Share This


Înapoi la “Tutoriale Counter-Strike”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori