Harta de CS

Ai vreo sugestie în ceea ce priveşte forum-ul? Spune!
Avatar utilizator
-=Alexxx=-
Power User
Power User
Mesaje: 131
Membru din: 28 Feb 2010, 22:54

Harta de CS

Mesajde -=Alexxx=- » 27 Feb 2016, 14:12

Salut!
Sunt game designer profesionist si vreau sa fac o harta de_romeonet sau fy_romeonet
N-am facut niciodata harta de CS si stiu pe cineva care are experienta cu asa ceva. Eu cunosc Photoshop, 3Ds max si multe alte programe pt design.
La fel caut oameni sa testeze harta noastra si sa expuna pareri.
Image

Share This



Avatar utilizator
ABSINTH!
Moderator
Moderator
Mesaje: 742
Membru din: 30 Sep 2007, 03:51
Localitate: Bucuresti - Colentina

Re: Harta de CS

Mesajde ABSINTH! » 27 Feb 2016, 16:00

Ai primit al 3 lea avertisment. Ai postat inutil.

Salut.
Avatar utilizator
-=Alexxx=-
Power User
Power User
Mesaje: 131
Membru din: 28 Feb 2010, 22:54

Re: Harta de CS

Mesajde -=Alexxx=- » 01 Mar 2016, 15:30

BaiatRau scrie:fa unA

Uite n-am experienta cu harti de CS, credeam ca cineva de pe srv are. Deci caut tutoriale si o fac oricum.

Incep cu http://www.moddb.com/tutorials/how-to-make-a-cs-16-map
Scrie sa faci harta cu Hammer Editor (v3.4) . A lucrat cineva cu acest software?

Aici e un tutorial video https://www.youtube.com/watch?v=ozivu54Oa7I tot cu Hammer Editor.

La inceput am sa fac o harta fy_romeonet si pe urma facem si un de_romeonet. Ce sugestii aveti? Cine vrea sa testeze? :romeonet:
Image
Avatar utilizator
|LE|Krav
Gold Member
Gold Member
Mesaje: 1875
Membru din: 09 Iun 2015, 21:53
Localitate: Făgăraș

Re: Harta de CS

Mesajde |LE|Krav » 01 Mar 2016, 17:36

Uitati aici un concept propriu de harta :-?

LEGENDA:

patrat verde-petrol = semi-auto rifle
zona gri = arme ct / tero
patrat albastru = awp
cerc rosu = HE grenade
patrat gri = flashbang grenade
forme maro = cutii
laturi kaki = cutie fara placa deasupra
zona albastru deschis = apa
zona galbena = zona suspendata
3 linii paralele = scari acces
patrat verde deschis = deagle
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Hyman G. Rickover ~ " Good ideas and innovations must be driven into existence by courage and patience."
"INFRANGEREA este adesea o situatie temporara. RENUNTAREA este cea care o face permanenta."
Avatar utilizator
-=Alexxx=-
Power User
Power User
Mesaje: 131
Membru din: 28 Feb 2010, 22:54

Re: Harta de CS

Mesajde -=Alexxx=- » 01 Mar 2016, 20:31

|LE|Krav scrie:Uitati aici un concept propriu de harta :-?

LEGENDA:

patrat verde-petrol = semi-auto rifle
zona gri = arme ct / tero
patrat albastru = awp
cerc rosu = HE grenade
patrat gri = flashbang grenade
forme maro = cutii
laturi kaki = cutie fara placa deasupra
zona albastru deschis = apa
zona galbena = zona suspendata
3 linii paralele = scari acces
patrat verde deschis = deagle


Merci pt concept. As zice ca apa prin parti nu e prea utila, nu joaca nici un rol, poate ar fi o idee buna sa o pui mai prin centru.
Inca cred ca harta e prea mica, chiar si snow e mai complex.
Verde deschis cu deagle e in centru? E o idee buna sa fie in centru niste arme mai misto, dar poate acolo e un loc mai bun pt awp?
Sau de facut awp default si arme de gen ak-47 in centru?

Postez si eu conceptul meu zilele urmatoare.
Image
Avatar utilizator
|LE|Krav
Gold Member
Gold Member
Mesaje: 1875
Membru din: 09 Iun 2015, 21:53
Localitate: Făgăraș

Re: Harta de CS

Mesajde |LE|Krav » 01 Mar 2016, 20:41

-=Alexxx=- scrie:Merci pt concept. As zice ca apa prin parti nu e prea utila, nu joaca nici un rol, poate ar fi o idee buna sa o pui mai prin centru.
Inca cred ca harta e prea mica, chiar si snow e mai complex.
Verde deschis cu deagle e in centru? E o idee buna sa fie in centru niste arme mai misto, dar poate acolo e un loc mai bun pt awp?
Sau de facut awp default si arme de gen ak-47 in centru?

Postez si eu conceptul meu zilele urmatoare.

Da merge varianta awp base si ak47 central :-?

Cred ca o sa-i fac un update si o sa revin zilele urmatoare si cu alte concepte.
Hyman G. Rickover ~ " Good ideas and innovations must be driven into existence by courage and patience."
"INFRANGEREA este adesea o situatie temporara. RENUNTAREA este cea care o face permanenta."
Avatar utilizator
-=Alexxx=-
Power User
Power User
Mesaje: 131
Membru din: 28 Feb 2010, 22:54

Re: Harta de CS

Mesajde -=Alexxx=- » 07 Mar 2016, 03:39

Eu am 2 idei pentru fy_romeonet , prima idee e de facut un fy_snow modificat, sa fie mai lung ca cel standart si sa aiba mai multe he.

A doua idee e pe imagine: Sa fie 2 turnuri, o cladire si 2 arii cu apa in fata la cladiri. Asta e ideea generala, varog sa dati idei. Pe parcurs voi mai adauga detelii la designul acesta.

Imagine
Image
Avatar utilizator
mykutz
Administrator
Administrator
Mesaje: 9328
Membru din: 22 Iul 2007, 06:12
Localitate: Bucuresthi
Contact:

Re: Harta de CS

Mesajde mykutz » 07 Mar 2016, 12:14

-=Alexxx=- scrie:A doua idee e pe imagine: Sa fie 2 turnuri, o cladire si 2 arii cu apa in fata la cladiri. Asta e ideea generala, varog sa dati idei. Pe parcurs voi mai adauga detelii la designul acesta.


dapz

arata interesant pt macel

fy_romeonet da !
Imagine
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7156
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Harta de CS

Mesajde Romeo » 07 Mar 2016, 12:33

-=Alexxx=- scrie:A doua idee e pe imagine: Sa fie 2 turnuri, o cladire si 2 arii cu apa in fata la cladiri.


Imi place, abia astept sa joc pe aceasta harta.
Sa ma anuntati cand este gata.
Avatar utilizator
Starcks*
Power User
Power User
Mesaje: 144
Membru din: 10 Dec 2014, 17:24
Localitate: Bistrita-Nasaud
Contact:

Re: Harta de CS

Mesajde Starcks* » 07 Mar 2016, 13:39

Frumos , sper sa fie gata cat mai repede :) :romeonet:
Imagine
Avatar utilizator
Doriinn.
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 980
Membru din: 11 Noi 2015, 20:35
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Harta de CS

Mesajde Doriinn. » 09 Mar 2016, 11:37

-=Alexxx=- scrie: A doua idee e pe imagine: Sa fie 2 turnuri, o cladire si 2 arii cu apa in fata la cladiri. Asta e ideea generala, varog sa dati idei. Pe parcurs voi mai adauga detelii la designul acesta.


Asta ar fi cea mai buna alegerea, asteptam cu nerabdare :D
Avatar utilizator
-=Alexxx=-
Power User
Power User
Mesaje: 131
Membru din: 28 Feb 2010, 22:54

Re: Harta de CS

Mesajde -=Alexxx=- » 10 Mar 2016, 22:08

Doriinn. scrie:
-=Alexxx=- scrie: A doua idee e pe imagine: Sa fie 2 turnuri, o cladire si 2 arii cu apa in fata la cladiri. Asta e ideea generala, varog sa dati idei. Pe parcurs voi mai adauga detelii la designul acesta.


Asta ar fi cea mai buna alegerea, asteptam cu nerabdare :D


OK am mai lucrat la harta cu 2 turnuri. Ce ziceti de asa ceva?

screenshot

Imagine
Image
adrank888
Utilizator Inregistrat
Utilizator Inregistrat
Mesaje: 1
Membru din: 15 Sep 2016, 09:48

Re: Harta de CS

Mesajde adrank888 » 10 Oct 2016, 10:53


Share This


Înapoi la “Sugestii forum”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator