Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Ai ratat buletinul de ştiri? Nu este nici o problemă, găseşti aceleaşi informaţii şi aici.
Avatar utilizator
mykutz
Administrator
Administrator
Mesaje: 9194
Membru din: 22 Iul 2007, 06:12
Localitate: Bucuresthi
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde mykutz » 12 Feb 2017, 22:46

Politica ne-a intunecat mintile
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Imagine

Share This



Avatar utilizator
Madi
Administrator
Administrator
Mesaje: 1261
Membru din: 27 Feb 2009, 15:29
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Madi » 12 Feb 2017, 23:12

Asa e Romeo. Ia nu mai manca "cacat.ro" si fi baiat de treaba =))
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 14 Feb 2017, 01:22

Continut Ordonanta Urgenta Guvern 14 - OUG 14

Rog pe cineva să analizeze toate articolele, în afară de articolul care abrogă OUG 13, deoarece anumite voci spun că au fost inserate articole neconstituționale.

OUG nr 14/2017 privind abrogarea OUG 13/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 286/2009 privind Codul Penal si a Legii nr 135/2010 privind Codul de procedura penala, pentru si pentru modificarea Legii nr. 286/2009 privind Codul Penal si a Legii nr 135/2010 privind Codul de procedura penala. Ordonanta de urgenta nr. 14/2017



Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 101 din 5 februarie 2017

Avand in vedere faptul ca, de la publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 92 din 1 februarie 2017 a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 286/2009 privind Codul Penal si a Legii nr 135/2010 privind Codul de procedura penala si pana in prezent au exista foarte multe reactii, nu numai in ceea ce priveste fondul actului normativ, dar si in ceea ce priveste modalitatea de adoptare a acestuia,
avand in vedere faptul ce aceste reactii vin atat din partea instutiilor sistemului judiciar - Consiliul Superior al Magistraturii, Inalta Curte de Casatie si Justitie, Ministerul Public, cat si din partea altor autoritati ale statului - Presedintele Romaniei, Avocatul Poporului,
constatand faptul ca actul normativ mentionat a suscitat un real interes in randul cetatenilor Romaniei, acestia intelegand sa se implice activ nu numai prin participarea la dezbaterea publica efectuata in perioada prealabila adoptarii lui, dar si prin sustinerea ideilor in cadrul unor manifestari publice care au fost prezente pe intreg teritoriul tarii si in unele orase din strainatate,
observand ca puternica reactie a catatenilor romani a vizat in special insuficienta dezbatere a solutiilor de interes pentru intreaga comunitate, solicitand, pe cale de consecinta, o dezbatere mai ampla a solutiilor in cadrul Parlamentului,
constatand ca, in acest moment, pe fondul tensiunilor create ca urmare a adoptarii Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2017 exista un pericol real de dezbinare a societatii, in contextul general de neintelegere, cu consecinte asupra climatului general de stabilitate a societatii si recunoscand si respectand in egala masura exercitarea democratiei in toate formele sale,
observand ca tensiunile existente pot fi inlaturate prin abrogarea expresa si imediata a acelor texte care au suscitat reactiile masive mentionate, ceea ce presupune, din punct de vedere tehnic, o interventie expresa asupra textelor din Codul de procedura penala care intrasera deja in vigoare, astfel incat acestea sa revina la forma avuta inainte de adoptarea ordonantei mentionate,
urmand ca ele sa se aplice, din nou, tinandu-se seama de Deciziile Curtii Constitutionale nr. 586/2016 si nr. 614/2016,
apreciind ca doar o abrogare expresa si de urgenta a textelor, in special cele privind Codul penal, intens criticate, este de natura a readuce starea de echilibru in societatea romaneasca si de a permite reinstalarea unui dialog constant si constructiv,
considerand ca toate acestea constituie o situatie extraordinara a carei reglementare nu mai poate fi amanata, in sensul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata, din cauza efectelor negative ce ar putea fi generate de o interpretare neunitara a legii,
consideram ca o eventuala legiferare pe alta cale decat delegarea legislativa, chiar in procedura de urgenta, nu ar fi de natura sa inlature de indata aceste consecinte negative.

In temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta

Art. I
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 286/2009 privind Codul penal si a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedura penala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 92 din 1 februarie 2017, se abroga.


Art. II
Legea nr. 135/2010 privind Codul de procedura penala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 486 din 5 iulie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupe cum urmeaza:

1. Alineatul (5) al articolului 25 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"(5) In caz de achitare a inculpatului sau de incetare a procesului penal, in baza art. 16 alin. (1) lit. b) teza intai, lit. e), f), i) si j), in caz de incetare a procesului penal ca urmare a retragerii plangerii prealabile, precum si in cazul prevazut de art. 486 alin. (2), instanta lasa nesolutionata actiunea civila."


2. Alineatul (2) al articolului 215^1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"(2) In cursul urmaririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de catre procuror, prin ordonanta, dace se mentin temeiurile care au determinat luarea masurii sau au aparut temeiuri noi care sa justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputand sa depaseasca 60 de zile."

3. Alineatul (3) al articolului 290 se abroga.


4. Alineatul (1^1) al articolului 557 se abroga.

Art. III
Prezenta ordonanta de urgenta intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I


La Art. II se face referire la Legea nr.135/2010, adaug urmatoarele:

Art. 25 - Rezolvarea actiunii civile in procesul penal
(1) Instanta se pronunta prin aceeasi hotarare atat asupra actiunii penale, cat si asupra actiunii civile.
(2) Cand actiunea civila are ca obiect repararea prejudiciului material prin restituirea lucrului, iar aceasta este posibila, instanta dispune ca lucrul sa fie restituit partii civile.
(3) Instanta, chiar daca nu exista constituire de parte civila, se pronunta cu privire la desfiintarea totala sau partiala a unui inscris sau la restabilirea situatiei anterioare savarsirii infractiunii.
(4) Abrogat.
(5) In caz de achitare a inculpatului sau de incetare a procesului penal, in baza art. 16 alin. (1) lit. b) teza intai, lit. e), f), g), i) si j), precum si in cazul prevazut de art. 486 alin. (2), instanta lasa nesolutionata actiunea civila.

----------
Conform OUG 14/2017: (5) In caz de achitare a inculpatului sau de incetare a procesului penal, in baza art. 16 alin. (1) lit. b) teza intai, lit. e), f), i) si j), in caz de incetare a procesului penal ca urmare a retragerii plangerii prealabile, precum si in cazul prevazut de art. 486 alin. (2), instanta lasa nesolutionata actiunea civila.
----------
(6) Instanta lasa nesolutionata actiunea civila si in cazul in care mostenitorii sau, dupa caz, succesorii in drepturi ori lichidatorii partii civile nu isi exprima optiunea de a continua exercitarea actiunii civile sau, dupa caz, partea civila nu indica mostenitorii, succesorii in drepturi ori lichidatorii partii responsabile civilmente in termenul prevazut la art. 24 alin. (1) si (2).


Art. 215 - Continutul controlului judiciar
(1) Pe timpul cat se afla sub control judiciar, inculpatul trebuie sa respecte urmatoarele obligatii:
a) sa se prezinte la organul de urmarire penala, la judecatorul de camera preliminara sau la instanta de judecata ori de cate ori este chemat;
b) sa informeze de indata organul judiciar care a dispus masura sau in fata caruia se afla cauza cu privire la schimbarea locuintei;
c) sa se prezinte la organul de politie desemnat cu supravegherea sa de catre organul judiciar care a dispus masura, conform programului de supraveghere intocmit de organul de politie sau ori de cate ori este chemat.
(2) Organul judiciar care a dispus masura poate impune inculpatului ca, pe timpul controlului judiciar, sa respecte una sau mai multe dintre urmatoarele obligatii:
a) sa nu depaseasca o anumita limita teritoriala, fixata de organul judiciar, decat cu incuviintarea prealabila a acestuia;
c) sa poarte permanent un sistem electronic de supraveghere;
d) sa nu revina in locuinta familiei, sa nu se apropie de persoana vatamata sau de membrii familiei acesteia, de alti participanti la comiterea infractiunii, de martori ori experti sau de alte persoane anume desemnate de organul judiciar si sa nu comunice cu acestea direct sau indirect, pe nicio cale;
e) sa nu exercite profesia, meseria sau sa nu desfasoare activitatea in exercitarea careia a savarsit fapta;
f) sa comunice periodic informatii relevante despre mijloacele sale de existenta;
g) sa se supuna unor masuri de control, ingrijire sau tratament medical, in special in scopul dezintoxicarii;
h) sa nu participe la manifestari sportive sau culturale ori la alte adunari publice;
i) sa nu conduca vehicule anume stabilite de organul judiciar;
j) sa nu detina, sa nu foloseasca si sa nu poarte arme;
k) sa nu emita cecuri.
(3) In cuprinsul actului prin care se dispune luarea masurii controlului judiciar sunt prevazute in mod expres obligatiile pe care inculpatul trebuie sa le respecte pe durata acestuia si i se atrage atentia ca, in caz de incalcare cu rea-credinta a obligatiilor care ii revin, masura controlului judiciar se poate inlocui cu masura arestului la domiciliu sau masura arestarii preventive.
(4) Supravegherea respectarii de catre inculpat a obligatiilor care ii revin pe durata controlului judiciar se realizeaza de catre institutia, organul sau autoritatea anume desemnate de organul judiciar care a dispus masura, in conditiile legii.
(5) Daca, in cadrul obligatiei prevazute la alin. (2) lit. a), s-a impus inculpatului interdictia de a parasi tara sau o anumita localitate, cate o copie a ordonantei procurorului ori, dupa caz, a incheierii se comunica, in ziua emiterii ordonantei sau a pronuntarii incheierii, inculpatului, unitatii de politie in a carei circumscriptie locuieste, precum si celei in a carei circumscriptie are interdictia de a se afla acesta, serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor, Politiei de Frontiera Romane si Inspectoratului General pentru Imigrari, in situatia celui care nu este cetatean roman, in vederea asigurarii respectarii de catre inculpat a obligatiei care ii revine. Organele in drept dispun darea inculpatului in consemn la punctele de trecere a frontierei.
(6) Institutia, organul sau autoritatea prevazute la alin. (4) verifica periodic respectarea obligatiilor de catre inculpat, iar in cazul in care constata incalcari ale acestora, sesizeaza de indata procurorul, in cursul urmaririi penale, judecatorul de camera preliminara, in procedura de camera preliminara, sau instanta de judecata, in cursul judecatii.
(7) In cazul in care, pe durata masurii controlului judiciar, inculpatul incalca, cu rea-credinta, obligatiile care ii revin sau exista suspiciunea rezonabila ca a savarsit cu intentie o noua infractiune pentru care s-a dispus punerea in miscare a actiunii penale impotriva sa, judecatorul de drepturi si libertati, judecatorul de camera preliminara sau instanta de judecata, la cererea procurorului ori din oficiu, poate dispune inlocuirea acestei masuri cu masura arestului la domiciliu sau a arestarii preventive, in conditiile prevazute de lege.
(8) In cursul urmaririi penale, procurorul care a luat masura poate dispune, din oficiu sau la cererea motivata a inculpatului, prin ordonanta, impunerea unor noi obligatii pentru inculpat ori inlocuirea sau incetarea celor dispuse initial, daca apar motive temeinice care justifica aceasta, dupa audierea inculpatului.
(9) Dispozitiile alin. (8) se aplica in mod corespunzator si in procedura de camera preliminara sau in cursul judecatii, cand judecatorul de camera preliminara ori instanta de judecata dispune, prin incheiere, la cererea motivata a procurorului sau a inculpatului ori din oficiu, dupa audierea inculpatului.
(10) Abrogat
(11) Abrogat
(12) Abrogat
(13) Abrogat
(14) Abrogat
(15) Abrogat

Durata controlului judiciar Art. 215^1
(1) In cursul urmaririi penale, masura controlului judiciar se poate dispune de catre procuror sau de catre judecatorul de drepturi si libertati pe o durata de cel mult 60 de zile.
(2) In cursul urmaririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de catre procuror, prin ordonanta, daca se mentin temeiurile care au determinat luarea masurii sau au aparut temeiuri noi care sa justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputand sa depaseasca 60 de zile.

----------
Conform OUG 14/2017:
(2) In cursul urmaririi penale, controlul judiciar poate fi prelungit de catre procuror, prin ordonanta, dace se mentin temeiurile care au determinat luarea masurii sau au aparut temeiuri noi care sa justifice prelungirea acestuia, fiecare prelungire neputand sa depaseasca 60 de zile.
----------
(3) Dispozitiile alin. (2) sunt aplicabile si in cazul in care masura a fost luata de catre judecatorul de drepturi si liberati.
(4) Ordonanta procurorului prin care, in conditiile alin. (2) sau (3), s-a prelungit masura controlului judiciar se comunica in aceeasi zi inculpatului.
(5) Impotriva ordonantei procurorului prin care, in conditiile prevazute de alin. (2) si (3), s-a prelungit masura controlului judiciar, inculpatul poate face plangere la judecatorul de drepturi si libertati de la instanta careia i-ar reveni competenta sa judece cauza in fond, dispozitiile art. 213 aplicandu-se in mod corespunzator.
(6) In cursul urmaririi penale, durata masurii controlului judiciar nu poate sa depaseasca un an, daca pedeapsa prevazuta de lege este amenda sau inchisoarea de cel mult 5 ani, respectiv 2 ani, daca pedeapsa prevazuta de lege este detentiunea pe viata sau inchisoarea mai mare de 5 ani.
(7) Judecatorul de camera preliminara, in procedura de camera preliminara, sau instanta, in cursul judecatii, poate dispune luarea masurii controlului judiciar fata de inculpat pe o durata ce nu poate depasi 60 de zile.
(8) In cursul judecatii in prima instanta, durata totala a controlului judiciar nu poate depasi un termen rezonabil si, in toate cazurile, nu poate depasi 5 ani de la momentul trimiterii in judecata.
(9) La expirarea termenelor prevazute la alin. (8), instanta de judecata poate dispune luarea unei alte masuri preventive, in conditiile legii."

-------
Avatar utilizator
mykutz
Administrator
Administrator
Mesaje: 9194
Membru din: 22 Iul 2007, 06:12
Localitate: Bucuresthi
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde mykutz » 14 Feb 2017, 17:05

Va suna cunoscut ?? Sunteti cam prosti ?

In Ungaria premierul Orban a dat de pamant cu Soros , iar noi il pupam in ASS.

Care a vazut schema pe fb cu acest individ suspect ?
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Imagine
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 14 Feb 2017, 18:06

mykutz scrie:Va suna cunoscut ?? Sunteti cam prosti ?

In Ungaria premierul Orban a dat de pamant cu Soros , iar noi il pupam in ASS.

Care a vazut schema pe fb cu acest individ suspect ?


Ce aberatii poti sa spui!.. Și cum crezi tu toate schemele/teoriile manipulatoare...!
Pai cum sa dea premierul Orban cu el de pamant, cand George Soros este un miliardar american de origine maghiară?! ... în cel mai rău caz au făcut și ei puțin spectacol la vedere... având divergențe de opinie pe tema refugiaților.
Si până la urmă ce treabă are Soroș cu protestele noastre îndreptate împotriva legiferării hoției... ?!

Se utilizează tot felul cuvinte pompoase dezmembrare, dezbinare, Soros, multinationale, corporatisti, binom ... ca să existe o diversiune față de adevărata problemă cu care ne confruntăm - hoții au ajuns să ne conducă și să legifereze hoția.

PS: Tu aplici legea, de ce nu ne deslușești și nouă ceva din legile de mai sus?
Avatar utilizator
Madi
Administrator
Administrator
Mesaje: 1261
Membru din: 27 Feb 2009, 15:29
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Madi » 14 Feb 2017, 20:41

mykutz scrie:Va suna cunoscut ?? Sunteti cam prosti ?

In Ungaria premierul Orban a dat de pamant cu Soros , iar noi il pupam in ASS.

Care a vazut schema pe fb cu acest individ suspect ?


In calitate de Administrator de forum, te voi ruga sa pastrezi un limbaj decent. Nu este prima oara cand vezi doar rosu in fata si da-i din butoane aiurea la tastatura.

Cat despre Soros!? In afara de PSD, cine a mai adus "dovezi" cum ca vre-un politician roman ar avea legatura cu acest bozgor?
De la treaba cum ca Ciolos ar fi mana in mana cu Soros ca are domeniul (ro100.ro) gazduit de GoDaddy, unde Soros ar avea actiuni, mi s-a parut penibila si m-a facut sa vad ce inseamna dezinformarea cu orice pret.
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 23 Feb 2017, 21:38

NEGATIV - și se mai dau patrioți PSD-ALDE... dar iată dovada IPOCRIZIEI. Apropo PNL, PMP și UDMR au votat tot respingerea.... măcar aștia nu s-au dat așa patrioți. Respect USR, singurii care au votat pentru această lege.
Legea care limita exportul de lemne, respinsă

Camera Deputaţilor a respins proiectul de lege care ar fi limitat exportul de lemne. Parlamentarii au votat în unanimitate împotrivă, în ciuda retoricii politice din ultimul timp cu privire la tăierile ilegale de păduri. Argumentul deputaţilor a fost că interdicţia exportului ar genera consecinţe economice negative în lanţ.
Camera Deputaţilor a respins, ca for decizional şi prin procedură de urgenţă, proiectul de lege privind stabilirea unor măsuri temporare pentru monitorizarea exporturilor şi a livrărilor intra-comunitare de materiale lemnoase.
Votul negativ a venit în urma propunerii de respingere emise de Comisia pentru agricultură şi Comisia pentru mediu. Consecinţele economice negative invocate de deputaţi sunt explicate prin faptul că industria autohtonă a mobilei și cea de construcții nu pot absorbi decât jumătate din lemnul exploatat.
“Licența se va emite pe fiecare operațiune de export sau de livrare intra-comunitară și va conține următoarele: elemente de identificare a emitentului, solicitantului, proveniența, încadrarea tarifară, sortiment de material lemnos, specie, cantitate exprimată în metri cubi, prețul de vânzare, destinația, modalitatea de transport în afara țării și biroul vamal prin care se face exportul sau punctul de trecere al frontierei României în cazul livrărilor intra-comunitare”, stabilea proiectul de lege.
Potrivit datelor de anul trecut ale Ministerului Mediului, circa 8,8 milioane de metri cubi de pădure sunt tăiate ilegal, anual, în România, iar prejudiciul este estimat la 1,5 miliarde lei.
În raportul de respingere a legii, deputaţii susțin că “măsurile cuprinse în proiectul de lege ar genera consecințe economice negative în lanț, afectând grav pe cei 7.000 de operatori economici din industrie, dar și societățile de exploatare a lemnului și proprietarii de păduri”.
Totodată, potrivit deputaților, “economia românească de mobilă și construcții nu poate absorbi decât jumătate din cantitatea de produse din lemn, cealaltă jumătate este în mod tradițional o importantă componentă a exportului românesc”.
Deputaţii au respins proiectul de lege care limita exporturile de lemne, în condiţiile în care mesajul politic, transmis inclusiv în protestele de la Cotroceni, susţinea contrariul.
- sursa jurnalul.ro, autor CRISTIAN ANTON
22 Feb 2017
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 08 Mar 2017, 13:26

Inițiativă NEGATIVĂ Parlament majoritar PSD+ALDE

Declarația prezentată de Președintele Senatului Călin Popescu-Tăriceanu prin care Președintele Klaus Iohannis este acuzat de abuz și uzurpare a fost adoptată cu 203 voturi pentru și 93 voturi împotrivă.

Mi se pare un semnal foarte clar că trebuie să mutăm protestele din Piața Victoriei, Guvern în Piața Constituției, Parlament.
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 13 Sep 2017, 18:58

Inițiativă NEGATIVĂ Deputații PSD, ALDE, UDMR au votat în Comisia de Administrație Publicã proiectul de lege înaintat de UDMR pentru scãderea "pragului etnic" de la 20% la 10%.
Dacă devine lege, peste 400 de localitãți din Ardeal vor avea maghiara limbã co-oficialã, fiindcã va coborî de la 20% la 10% ponderea necesară unei minorităţi pentru a pretinde dreptul de a pune plăcuțe bilingve, de a obliga instituțiile publice din localitățile respective să-şi organizeze activităţile şi în limba minoritarã etc.

PSD+ALDE s-au declarat mari patrioți în campania electorală și iată că se dovedesc MARI TRĂDĂTORI!
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 24 Sep 2017, 15:54

Inițiativă NEGATIVĂ Guvernul Tudose (PSD+ALDE) dorește retragerea dosarului Roșia Montana de la Unesco. Tot din categoria la vorbe patrioți dar la fapte patrihoți.
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 16 Ian 2018, 02:00

Primul ministru Mihai Tudose și-a dat demisa.
Vă dați seama ce lucruri necurate se petrec la comanda domnului Dragnea dacă nu-și poate menține în frâu Guvernul...
Eu am o presimțire, ca să ne aburească și din alt unghi Guvernul PSD va avea prim ministru de la ALDE.

Faptă negativă - s-au gândit să-și dea Guvernul jos chiar înainte cu o zi de vizita primului ministru al Japoniei și a impresionantei sale delegații de oameni de afaceri.
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 16 Ian 2018, 13:52

Propunere PSD pentru Guvernul 3 PSD+ALDE - Vasilica-Viorica Dăncilă
Vasilica-Viorica Dăncilă (n. 16 decembrie 1963, Roșiori de Vede) este un politician român, membru al Partidului Social Democrat. Din 2014, aceasta a fost aleasă deputat în Parlamentul European, pe listele PSD, pentru al doilea mandat. De asemenea, Viorica Dăncilă deține, din 2015, funcția de președinte al Organizației Femeilor Social Democrate.

Viorica Dăncilă a devenit membru al Partidului Social Democrat în anul 1996, în organizația din Teleorman a PSD. De-a lungul anilor a deținut poziții alese atât în cadrul PSD, cât și în cadrul administrației locale. Viorica Dăncilă a fost consilier local și consilier județean, până în anul 2009, când a fost aleasă ca europarlamentar, pentru un prim mandat.

De asemenea, Viorica Dăncilă a deținut în partid funcțiile de președinte de organizație locală, vicepreședinte al Organizației PSD Teleorman, președinte al OFSD Teleorman fiind, în prezent, președinte la nivel național al Organizației Femeilor Social Democrate.

Varianta era în vizor și după respingerea doamnei Shaideh.
Sunt curios cu ce vin și cei de la ALDE.
Avatar utilizator
Aka1n 1
Member
Member
Mesaje: 333
Membru din: 24 Iun 2016, 15:03
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Aka1n 1 » 16 Ian 2018, 17:05

Romeo scrie:Propunere PSD pentru Guvernul 3 PSD+ALDE - Vasilica-Viorica Dăncilă
Vasilica-Viorica Dăncilă (n. 16 decembrie 1963, Roșiori de Vede) este un politician român, membru al Partidului Social Democrat. Din 2014, aceasta a fost aleasă deputat în Parlamentul European, pe listele PSD, pentru al doilea mandat. De asemenea, Viorica Dăncilă deține, din 2015, funcția de președinte al Organizației Femeilor Social Democrate.

Viorica Dăncilă a devenit membru al Partidului Social Democrat în anul 1996, în organizația din Teleorman a PSD. De-a lungul anilor a deținut poziții alese atât în cadrul PSD, cât și în cadrul administrației locale. Viorica Dăncilă a fost consilier local și consilier județean, până în anul 2009, când a fost aleasă ca europarlamentar, pentru un prim mandat.

De asemenea, Viorica Dăncilă a deținut în partid funcțiile de președinte de organizație locală, vicepreședinte al Organizației PSD Teleorman, președinte al OFSD Teleorman fiind, în prezent, președinte la nivel național al Organizației Femeilor Social Democrate.

Varianta era în vizor și după respingerea doamnei Shaideh.
Sunt curios cu ce vin și cei de la ALDE.


Nici gand sper ca presedintele sa refuze propunerea.Nu am nimic cu femeile dar o femeie nu poate face fata parerea mea.
Traieste-ti Visul ;)
Avatar utilizator
cata
Moderator
Moderator
Mesaje: 2138
Membru din: 21 Mar 2009, 16:58
Localitate: Focsani

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde cata » 16 Ian 2018, 20:55

Noroc cu astia ce il mai activeaza pe Romica
=)) =))
Imagine
Respecta si vei fi respectat
Avatar utilizator
Romeo
Administrator
Administrator
Mesaje: 7004
Membru din: 03 Ian 2007, 15:38
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Fapte pozitive Guvern PSD si fapte negative Guvern PSD

Mesajde Romeo » 16 Ian 2018, 22:54

cata scrie:Noroc cu astia ce il mai activeaza pe Romica
=)) =))

Dar tu ce spui Cătă? Sau tu nu ai voie să faci politică? :-$

Share This


Înapoi la “Ştiri & Evenimente”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori