Joc Browser TRAVIAN Joc Online Joc Internet

Descărcare gratuită, jocuri, programe, wallpapere.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Joc Browser TRAVIAN Joc Online Joc Internet

Mesajde Andu » 05 Iun 2010, 15:04

Va voi prezenta jocul TRAVIAN cu tot ce are el. Incepand de la jocul din sine cat si armata , cladiri etc.

Ce este Travian ?

Travian este un joc online bazat pe un browser web. Aici vei juca alături de mii de alţi jucători conducând, iniţial, un mic sat.
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.

Share This



Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Joc Browser TRAVIAN Joc Online Joc Internet

Mesajde Andu » 05 Iun 2010, 15:17

TRIBURILE DIN TRAVIAN

Există 3 triburi în Travian (Romani, Daci si Barbari). Fiecare trib are propriile sale avantaje şi dezavantaje.Tipurile de unităţi sunt de asemenea substanţial diferite între triburi.Este în acest sens importantă alegerea inteligentă a tribului la începutul jocului astfel încât să se potrivească stilului tău de joc.

ROMANII

Imperiul Roman este echilibrat şi ridicare lor la putere poate dura mai mult. Din cauza dezvoltării lor avansate din punct de vedere social şi tehnologic, Romanii sunt maeştrii coordonării construcţiilor şi trupele lor sunt elita jocului Travian.
Sunt relativ decenţi atât în atac cât şi în apărare. Pentru a obţine această versatilitate, ei trebuie să parcurgă un lung şi costisitor antrenament. Infanteria lor este legendară, dar defensiva împotriva cavaleriei este cea mai scazută dintre toate triburile.
Pentru începători şi cei care nu ştiu exact ce stil de joc să adopte, Romanii sunt ideali.


DACII

Tribul Dac este cel mai iubitor de pace dintre toate triburile astfel este indicat începătorilor Travian. Unităţile lor sunt bine antrenate în tactici defensive dar ofensiva lor lasă de dorit în comparaţie cu celelalte triburi. Dacii sunt călăreţi înnăscuţi şi caii lor sunt legendari pentru viteza lor, permiţându-le să se deplaseze rapid şi să îşi surprindă duşmanii.

Tribul este relativ uşor de apărat, dar un stil de joc agresiv este de asemenea posibil. Oferă posibilitatea de a se deplasa în orice direcţie strategică (doctrină defensivă sau ofensivă, lup singuratic sau ajutor în crize, sprijinit de infanterie sau cavalerie, colonist sau cuceritor), astfel că orice este realizabil pentru un jucător iscusit, dar de asemenea bun şi pentru începători.


BARBARII

Este cel mai ofensiv dintre toate triburile. Luptătorii barbari sunt temuţi oriunde datorită lipsei lor de frică în bătălii. Ei sunt hoarde pustiitoare care cutreieră pământurile, fără nici un pic de frică de moarte.

Datorită lipsei disciplinei militare, prezentă la Daci şi la Romani, sunt un pic mai lenţi şi mai slabi decât alte trupe. Pentru personalităţile ofensive şi jucătorii experimentaţi, barbarii sunt o alegere potrivită!
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Joc Browser TRAVIAN Joc Online Joc Internet

Mesajde Andu » 05 Iun 2010, 15:21

Proprietăţi speciale

ROMANII

Construcţia simultană a câmpurilor de resurse şi clădiri
Bonus defensiv ridicat datorat zidului oraşului
Comercianţii pot căra 500 resurse(viteza 16 câmpuri /oră)
Infanterie foarte puternică, cavalerie mediocră,
antrenament lung şi costisitor.


DACII

Bonus de viteză: cele mai rapide unităţi din joc
Bonus moderat defensiv oferit de Palisade
Comercianţii pot căra 750 resurse(viteză 24 câmpuri pe oră)
Dimensiunea dublă a beciului(pentru protecţie la jafuri)
Arme costisitoare de asediu
Colonişti ieftini


BARBARII

Bonus de jefuire: Beciurile inamice pot ascunde doar 2/3 din resurse
Meterezele sunt aproape indestructibile dar oferă prea puţină apărare
Comercianţii pot căra 1000 de resurse(viteză 12 câmpuri pe oră)
În mod categoric ieftini, cel mai rapid de antrenat şi cei mai buni cărători
Slabi în apărare
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Joc Browser TRAVIAN Joc Online Joc Internet

Mesajde Andu » 06 Iun 2010, 10:46

TRUPELE

În travian sunt doua feluri de trupe:

1. Trupe de infanterie ( cei care se lupta cu sabii )
2. Trupe de cavalerie ( cei care se lupta de pe caii )

Trupele Romanilor

Legionarul

Viteză: 12 Parcele/Oră
Capacitate: 50 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:08:53

Legionarul este un simplu infanterist al Imperiului Roman ce îndeplineşte orice sarcină. Cu un antrenament bine făcut el este bun atât în apărare cât şi în atac. Totuşi, legionarul nu va putea ajunge niciodată la nivelul trupelor mai specializate.
Cerinţe:
Cazarmă Nivel 1

Valoare Atac: 40
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 35
Valoarea apărării împotriva cavaleriei : 55
Lemn Necesar: 120
Lut Necesar: 100
Fier Necesar: 150
Hrana Necesara: 30


Praterorian

Viteză: 10 Parcele/Oră
Capacitate: 20 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:09:47

Praetorianul este gardianul împăratului şi-l apără cu viaţa sa. Din cauză că antrenamentul lor este pentru apărare, aceştia sunt slabi atacatori.
Cerinţe:
Academie Nivel 1, Armurier Nivel 1

Valoare Atac: 30
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 65
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 35
Lemn Necesar: 100
Lut Necesar: 130
Fier Necesar: 160
Hrana Necesara: 70


Imperian

Viteză: 14 Parcele/Oră
Capacitate: 50 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:10:40

Imperianul este cea mai puternică unitate de atac a romanilor. Este rapid, puternic şi un coşmar pentru toţi inamicii săi, dar antrenamentul este scump şi durează mult.
Cerinţe:
Academie Nivel 5, Fierărie Nivel 1

Valoare Atac: 70
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 40
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 25
Lemn Necesar: 150
Lut Necesar: 160
Fier Necesar: 210
Hrana Necesara: 80


Equites Legati

Viteză: 32 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 2
Durata antrenamentului: 0:07:33

Equites Legati sunt trupele romane de recunoaştere. Sunt destul de rapide şi pot spiona trupele şi resursele inamicilor.

Dacă nu există Spioni sau Iscoade, spionajul va rămâne invizibil.
Cerinţe:
Grajd Nivel 1, Academie Nivel 5

Valoare Atac: 0
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 20
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 10
Lemn Necesar: 140
Lut Necesar: 160
Fier Necesar: 20
Hrana Necesara: 40


Equites Imperatoris

Viteză: 28 Parcele/Oră
Capacitate: 100 Resurse
Intreţinere: 3
Durata antrenamentului: 0:14:40

Equites Imperatoris sunt trupele standard ale cavaleriei romane şi sunt foarte bine înarmate. Nu sunt cele mai rapide trupe, dar sunt un coşmar pentru inamicii nepregătiţi. Va trebui totuşi să ai în minte că întreţinerea pentru călăreţ şi cal nu este ieftină.
Cerinţe:
Grajd Nivel 5, Academie Nivel 5

Valoare Atac: 125
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 65
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 50
Lemn Necesar: 550
Lut Necesar: 440
Fier Necesar: 320
Hrana Necesara: 100

Equites Caesaris

Viteză: 20 Parcele/Oră
Capacitate: 70 Resurse
Intreţinere: 4
Durata antrenamentului: 0:19:33

Cavaleria grea a Romei, Equites Caesaris. Au o armură foarte bună şi fac multe pagube, dar acestea vin cu un preţ. Sunt încete, cară puţine resurse şi întreţinerea e mai scumpă. Toată puterea are un preţ!
Cerinţe:
Grajd Nivel 10, Academie Nivel 5

Valoare Atac: 180
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 80
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 105
Lemn Necesar: 550
Lut Necesar: 640
Fier Necesar: 800
Hrana Necesara: 180

Berbec

Viteză: 8 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 3
Durata antrenamentului: 0:25:33

Berbecul este arma grea de suport pentru infanterie şi cavalerie. Are ca scop să distrugă zidurile inamice şi, prin aceasta, să crească şansele armatei tale să cucerească fortificaţiile inamice.
Cerinţe:
Academie Nivel 10, Atelier Nivel 1

Valoare Atac: 60
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 30
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 75
Lemn Necesar: 900
Lut Necesar: 360
Fier Necesar: 500
Hrana Necesara: 70

Catapulta

Viteză: 6 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 6
Durata antrenamentului: 0:50:00

Catapulta este arma de distanţă excelentă pentru a distruge clădiri şi câmpuri de resurse. Dar neasistată este fără apărare.

Cu cât este mai mare nivelul la Adunare creşte şi experienţa catapultelor şi precizia acestora. La Adunare de nivel 10 este posibil să ataci orice clădire cu excepţia beciului, arhitectului sau temniţei la Daci. Indiciu: Catapultele POT ataca beciuri, temniţe sau arhitect dacă atacul este dat aleator.
Cerinţe:
Atelier Nivel 10, Academie Nivel 15

Valoare Atac: 75
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 60
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 10
Lemn Necesar: 950
Lut Necesar: 1350
Fier Necesar: 600
Hrana Necesara: 90

Senator

Viteză: 8 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 5
Durata antrenamentului: 8:23:53

Senatorul este liderul ales de romani. Este un bun orator şi ştie cum să se facă ascultat. Este în stare să convingă alte sate să lupte pentru imperiu.

De fiecare dată când acesta se arată locuitorilor unui sat inamic, loialitatea acestuia va scădea cu câte un pic până acel sat va fi al tău.
Cerinţe:
Adunare Nivel 10, Academie Nivel 20

Valoare Atac: 50
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 40
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 30
Lemn Necesar: 30750
Lut Necesar: 27200
Fier Necesar: 45000
Hrana Necesara: 37500

Colonist

Viteză: 10 Parcele/Oră
Capacitate: 3000 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 2:29:27

Coloniştii sunt cetăţeni curajoşi care se mută din sat după o îndelungă pregătire pentru a fonda un nou sat în onoarea ta.

Cum drumul către fondarea unui sat nou este anevoios, cei trei colonişti trebuie să stea împreună. De altfel au nevoie de 750 de unităţi de resurse din fiecare.
Cerinţe:
Palat Nivel 10 sau Vilă Nivel 10

Valoare Atac: 0
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 80
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 80
Lemn Necesar: 5800
Lut Necesar: 5300
Fier Necesar: 7200
Hrana Necesara: 5500

Trupele Barbarilor

Măciucar

Viteză: 14 Parcele/Oră
Capacitate: 60 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:04:00

Un măciucar este cea mai ieftină unitate din Travian. Antrenat rapid, are un atac mediu însă armura sa nu este cea mai bună. Mai ales împotriva cavaleriei, unde este aproape fară apărare şi va fi omorât uşor.
Cerinţe:
Cazarmă Nivel 1

Valoare Atac: 40
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 20
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 5
Lemn Necesar: 95
Lut Necesar: 75
Fier Necesar: 40
Hrana Necesara: 40

Lăncier

Viteză: 14 Parcele/Oră
Capacitate: 40 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:06:13

Apărarea este scopul unui Lăncier în armata Barbară, şi mai ales împotriva cavaleriei.

Dar nu-l folosi ca unitate de atac deoarece este slab.
Cerinţe:
Academie Nivel 1, Cazarmă Nivel 3


Valoare Atac: 10
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 35
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 60
Lemn Necesar: 145
Lut Necesar: 70
Fier Necesar: 85
Hrana Necesara: 40

Executor

Viteză: 12 Parcele/Oră
Capacitate: 50 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:06:40

Aceasta este cea mai puternică unitate de infanterie a Barbarilor. Având un atac puternic şi apărare medie Executorul este mai încet şi mai scump decât alte unităţi.
Cerinţe:
Academie Nivel 3, Fierărie Nivel 1

Valoare Atac: 60
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 30
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 30
Lemn Necesar: 130
Lut Necesar: 120
Fier Necesar: 170
Hrana Necesara: 70

Spion

Viteză: 18 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:06:13

Spionul se mişcă mult înaintea trupelor Barbare pentru a se întoarce cu date despre forţele inamice şi satele lor. Se mişcă pe jos, ceea ce-l face mai încet decât echivalentul Roman sau Dac. El spionează numărul unităţilor, resursele şi fortificaţiile.

Dacă nu există Spion, Iscoadă sau Equites Legati în satul spionat, spionajul tău va rămâne invizibil.
Cerinţe:
Academie Nivel 1, Primărie Nivel 5

Valoare Atac: 0
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 10
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 5
Lemn Necesar: 160
Lut Necesar: 110
Fier Necesar: 50
Hrana Necesara: 50

Paladin

Viteză: 20 Parcele/Oră
Capacitate: 110 Resurse
Intreţinere: 2
Durata antrenamentului: 0:13:20

Paladinul este foarte bun apărător din cauza armurii sale eficiente. Infanteria va suferi cele mai multe pagube când atacă Paladini.

Prin urmare capacitatea de atac este relativ redusă precum şi viteza în comparaţie cu alte unităţi de cavalerie. Antrenarea durează mult iar costurile sunt ridicate.
Cerinţe:
Academie Nivel 5, Grajd Nivel 3

Valoare Atac: 55
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 100
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 40
Lemn Necesar: 370
Lut Necesar: 270
Fier Necesar: 290
Hrana Necesara: 75

Cavaler Teuton

Viteză: 18 Parcele/Oră
Capacitate: 80 Resurse
Intreţinere: 3
Durata antrenamentului: 0:16:27

Cavalerul Teuton este un războinic formidabil, aducând frică şi disperare inamicilor. În apărare iese în evidenţă contra cavaleriei, dar costurile pentru antrenare şi întreţinere sunt extraordinare.
Cerinţe:
Academie Nivel 15, Grajd Nivel 10

Valoare Atac: 150
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 50
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 75
Lemn Necesar: 450
Lut Necesar: 515
Fier Necesar: 480
Hrana Necesara: 80

Berbec

Viteză: 8 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 3
Durata antrenamentului: 0:23:20

Berbecul este arma grea de suport pentru infanterie şi cavalerie. Are ca scop să distrugă zidurile inamice, şi prin asta, să crească şansele armatei tale să cucerească fortificaţiile inamice.
Cerinţe:
Academie Nivel 10, Atelier Nivel 1

Valoare Atac: 65
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 30
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 80
Lemn Necesar: 100
Lut Necesar: 300
Fier Necesar: 350
Hrana Necesara: 70

Catapulta

Viteză: 6 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 6
Durata antrenamentului: 0:50:00

Catapulta este arma de distanţă excelentă pentru a distruge clădiri şi câmpuri de resurse. Dar neasistată este fară apărare.

Cu cât este mai mare nivelul la Adunare creşte şi experienţa catapultelor şi precizia acestora. La Adunare de nivel 10 este posibil să ataci orice clădire cu excepţia beciului, arhitectului sau temniţei la Daci. Indiciu: Catapultele POT ataca beciuri, temniţe sau arhitect dacă atacul este dat aleator.
Cerinţe:
Atelier Nivel 10, Academie Nivel 15

Valoare Atac: 50
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 60
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 10
Lemn Necesar: 900
Lut Necesar: 1200
Fier Necesar: 600
Hrana Necesara: 60

Căpetenie

Viteză: 8 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 4
Durata antrenamentului: 6:31:40

Din rândurile lor, Barbarii îşi aleg o căpetenie. Pentru a fi ales curajul şi strategia nu sunt destul, trebuie să fii un orator extraordinar, deoarece obiectivul principal al căpeteniei este să convingă satele inamice să se alăture tribului.

Cu cât o căpetenie se arată mai des populaţiei unui sat, cu atât loialitatea acelui sat scade, până când se alătură imperiului.
Cerinţe:
Adunare Nivel 5, Academie Nivel 20

Valoare Atac: 40
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 60
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 40
Lemn Necesar: 35500
Lut Necesar: 26600
Fier Necesar: 25000
Hrana Necesara: 27200

Colonist

Viteză: 10 Parcele/Oră
Capacitate: 3000 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 2:52:13

Coloniştii sunt cetăţeni curajoşi care se mută din sat după o îndelungată pregătire pentru a fonda un nou sat în onoarea ta.

Cum drumul către fondarea unui sat nou este anevoios, cei trei colonişti trebuie să stea împreuna. De altfel au nevoie de 750 de unităţi de resurse din fiecare.
Cerinţe:
Palat Nivel 10 sau Vilă Nivel 10

Valoare Atac: 10
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 80
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 80
Lemn Necesar: 7200
Lut Necesar: 5500
Fier Necesar: 5800
Hrana Necesara: 6500

Trupele Dacilor

Scutier

Viteză: 14 Parcele/Oră
Capacitate: 35 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:05:47

Ca infanterie, scutierul este ieftin şi este antrenat rapid.

Atacul lor este slab totuşi. Dar în apărare sunt puternici contra infanteriei şi cavaleriei.
Cerinţe:
Cazarmă Nivel 1

Valoare Atac: 15
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 40
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 50
Lemn Necesar: 100
Lut Necesar: 130
Fier Necesar: 55
Hrana Necesara: 30

Pedestru

Viteză: 12 Parcele/Oră
Capacitate: 45 Resurse
Intreţinere: 1
Durata antrenamentului: 0:08:00

Pedeştrii sunt mai scumpi decât scutierii, dar sunt o unitate de atac.

În apărare sunt destul de slabi, în special împotriva cavaleriei.
Cerinţe:
Academie Nivel 3, Fierărie Nivel 1

Valoare Atac: 65
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 30
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 20
Lemn Necesar: 140
Lut Necesar: 150
Fier Necesar: 185
Hrana Necesara: 60


Iscoadă

Viteză: 34 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 2
Durata antrenamentului: 0:07:33

Iscoada este unitatea de recunoaştere a Dacilor. Se mişcă cu rapiditate şi avansează cu grijă să spioneze trupele inamice, resursele şi clădirile.

Dacă nu sunt Equites Legati sau Spioni în satul inamic atunci spionajul va rămâne invizibil.
Cerinţe:
Academie Nivel 5, Grajd Nivel 1

Valoare Atac: 0
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 20
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 10
Lemn Necesar: 170
Lut Necesar: 150
Fier Necesar: 20
Hrana Necesara: 40


Calareţ Fulger

Viteză: 38 Parcele/Oră
Capacitate: 75 Resurse
Intreţinere: 2
Durata antrenamentului: 0:13:47

Călăreţii fulger sunt unităţi de cavalerie foarte rapide şi puternice, care pot căra o cantitate mare de resurse. Aşa că sunt excelenţi pentru atacuri rapide.

În apărare sunt sub medie.
Cerinţe:
Academie Nivel 5, Grajd Nivel 3

Valoare Atac: 90
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 25
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 40
Lemn Necesar: 350
Lut Necesar: 450
Fier Necesar: 230
Hrana Necesara: 60

Druidier

Viteză: 32 Parcele/Oră
Capacitate: 35 Resurse
Intreţinere: 2
Durata antrenamentului: 0:14:13

Această unitate de cavalerie este excelentă ca apărare împotriva infanteriei inamice. Dar costul şi întreţinerea sunt relativ mari.
Cerinţe:
Academie Nivel 5, Grajd Nivel 5

Valoare Atac: 45
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 115
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 55
Lemn Necesar: 360
Lut Necesar: 330
Fier Necesar: 280
Hrana Necesara: 120

Tarabostes

Viteză: 26 Parcele/Oră
Capacitate: 65 Resurse
Intreţinere: 3
Durata antrenamentului: 0:17:20

Tarabostes sunt cele mai puternice unităţi Dace la atac şi apărare contra cavaleriei. Puţine unităţi pot fi comparate în aceste privinţe.

Dar antrenamentul şi echipamentul sunt foarte scumpe, şi cu 3 unităţi de hrană pentru întreţinere ar trebui să te facă să te gândeşti bine înainte dacă merită.
Cerinţe:
Academie Nivel 15, Grajd Nivel 10

Valoare Atac: 140
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 50
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 165
Lemn Necesar: 500
Lut Necesar: 620
Fier Necesar: 675
Hrana Necesara: 170


Berbec

Viteză: 8 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 3
Durata antrenamentului: 0:27:47

Berbecul este arma grea de suport pentru infanterie şi cavalerie. Are ca scop să distrugă zidurile inamice, şi prin asta, să crească sansele armatei tale să cucerească fortificaţiile inamice.
Cerinţe:
Academie Nivel 10, Atelier Nivel 1

Valoare Atac: 50
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 30
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 105
Lemn Necesar: 950
Lut Necesar: 555
Fier Necesar: 330
Hrana Necesara: 75

Catapulta

Viteză: 6 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 6
Durata antrenamentului: 0:50:00

Catapulta este o armă de distanţă excelentă pentru a distruge clădiri şi câmpuri de resurse. Dar neasistată este fără apărare.

Cu cât este mai mare nivelul la Adunare creşte şi experienţa catapultelor şi precizia acestora. La Adunare de nivel 10 este posibil să ataci orice clădire cu excepţia beciului, arhitectului sau temniţei la Daci. Indiciu: Catapultele POT ataca beciuri, temniţe sau arhitect dacă atacul este dat aleator.
Cerinţe:
Atelier Nivel 10, Academie Nivel 15

Valoare Atac: 70
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 45
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 10
Lemn Necesar: 960
Lut Necesar: 1450
Fier Necesar: 630
Hrana Necesara: 90

General

Viteză: 10 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 4
Durata antrenamentului: 8:23:53

Fiecare trib Dac are un bătrân şi experimentat războinic a cărui prezenţă şi vorbă sunt în stare să convingă populaţia satelor inamice să se alăture tribului său.

Cu cât vorbeşte mai des în faţa zidurilor inamice, cu atât loialitatea lor scade, până când se alătură tribului Generalului.
Cerinţe:
Adunare Nivel 10, Academie Nivel 20

Valoare Atac: 40
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 50
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 50
Lemn Necesar: 30750
Lut Necesar: 45400
Fier Necesar: 31000
Hrana Necesara: 37500

Colonist

Viteză: 10 Parcele/Oră
Capacitate: 0 Resurse
Intreţinere: 4
Durata antrenamentului: 8:23:53

Fiecare trib Dac are un bătrân şi experimentat războinic a cărui prezenţă şi vorbă sunt în stare să convingă populaţia satelor inamice să se alăture tribului său.

Cu cât vorbeşte mai des în faţa zidurilor inamice, cu atât loialitatea lor scade, până când se alătură tribului Generalului.
Cerinţe:
Adunare Nivel 10, Academie Nivel 20

Valoare Atac: 0
Valoarea apărării împotriva infanteriei: 80
Valoarea apărării împotriva cavaleriei: 80
Lemn Necesar: 5500
Lut Necesar: 7000
Fier Necesar: 5300
Hrana Necesara: 4900
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Clădirile TRAVIAN

Mesajde Andu » 06 Iun 2010, 11:16

Clădirile existente în travian , sunt de 2 feluri:

1. Clădiri de resurse
2. Clăduri militare
3. Clădiri de infrastructură


Clădiri de resurse

Fabrică de cherestea

Aici lemnul trimis de gatere este procesat. Bazată pe nivelul fabricii de cherestea, producţia de lemn poate creşte cu până la 25%.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
520 | 380 | 290 | 90 | 4 | 0:16:40

Cerinţe:
Pădure Nivel 10, Primărie Nivel 5

Fabrică de caramidă

Aici lutul este transformat în cărămizi. Bazată pe nivelul fabricii de cărămidă, producţia de lut poate creşte cu până la 25%.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
440 | 480 | 320 | 50 | 3 | 0:12:30

Cerinţe:
Put de lut Nivel 10, Primărie Nivel 5

Topitorie

Aici este topit fierul. Bazată pe nivelul topitoriei, producţia de fier poate creşte cu până la 25%.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
200 | 450 | 510 | 120 | 6 | 0:22:40

Cerinţe:
Mină de fier Nivel 10, Primărie Nivel 5

Moară

Aici grâul este măcinat pentru a crea făina. Bazată pe nivelul morii, producţia de hrană poate creşte cu până la 25%.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
500 | 440 | 380 | 1240 | 3 | 0:10:10

Cerinţe:
Lan de grâu Nivel 5

Brutărie

Aici făina produsă de moară este folosită pentru producerea pâinii. Pe langă moară, brutaria poate creşte producţia de hrană cu până la 50%.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
1200 | 1480 | 870 | 1600 | 4 | 0:20:30

Cerinţe:
Lan de grâu Nivel 10, Primărie Nivel 5, Moară Nivel 5

Hambar


Lemnul, lutul şi fierul sunt păstrate în hambar. Crescând nivelul hambarului se măreşte capacitatea de stocare a acestuia.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
130 | 160 | 90 | 40 | 1 | 0:11:10

Cerinţe:
Primărie Nivel 1

Grânar


Producţia de pe câmpurile de grâu este păstrată în grânar. Crescând nivelul grânarului se măreşte capacitatea de stocare.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
80 | 100 | 70 | 20 | 1 | 0:08:50

Cerinţe:
Primărie Nivel 1

Clăduri militare

Fierărie


Armele războinicilor tăi sunt îmbunătăţite în forja fierarului. Posibilitatea îmbunătăţirii armelor apare odată cu creşterea nivelului Fierăriei.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
170 | 200 | 380 | 130 | 4 | 0:11:10

Cerinţe:
Primărie Nivel 3, Academie Nivel 3

Armurier

Armura soldaţilor tăi este îmbunătăţită la Armurier. Cu cât este mai mare nivelul Armurierului cu atât va spori posibilitatea creşterii eficienţei armurii.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
130 | 210 | 410 | 130 | 4 | 0:11:10

Cerinţe:
Primărie Nivel 3, Academie Nivel 1

Arenă

În Arenă trupele tale îşi pot mări rezistenţa prin antrenamente. Pentru fiecare nivel trupele tale se vor deplasa mai repede, după o distanţă mai mare de 30 de parcele de satul tău.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
1750 | 2250 | 1530 | 240 | 1 | 0:19:30

Cerinţe:
Adunare Nivel 15

Clădiri de infrastructură

Primărie

La Primărie se găsesc meşterii satului tău. Cu cât este mai mare nivelul primăriei, clădirile din sat vor fi construite într-un timp mai scurt.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
70 | 40 | 60 | 20 | 2 | 0:11:10

Cerinţe:
nimic

Adunare

Trupele satului tău se întâlnesc aici. De aici le poţi trimite să cucerească, să atace sau să apere un alt sat.

Această clădire poate fi construită doar pe parcela din dreapta primăriei şi este de forma unei litere 'C' întoarse.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
110 | 160 | 90 | 70 | 1 | 0:11:10

Cerinţe:
nimic

Târg

În Târg poţi face schimb de resurse cu alţi jucători. La fiecare extindere a târgului vei avea un negustor în plus astfel vei putea transporta mai multe resurse.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
80 | 70 | 120 | 70 | 4 | 0:10:00

Cerinţe:
Primărie Nivel 3, Hambar Nivel 1, Grânar Nivel 1

Ambasadă

Ambasada este locul diplomaţiilor. Odată ce măreşti nivelul ambasadei cresc şi drepturile diplomatice ale Regelui.La nivelul 1 poţi intra într-o alianţă, dacă eşti invitat. La nivelul 3 poţi crea o alianţă.

La fiecare extindere de nivel va creşte numărul maxim de membri din alianţa ta cu 3, până la nivelul maxim 20, astfel limita superioară a numărului membrilor dintr-o alianţă este 60.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
180 | 130 | 150 | 80 | 3 | 0:11:10

Cerinţe:
Primărie Nivel 1

Cazarmă

La Cazarmă pot fi instruite trupele de infanterie. Odată cu creşterea nivelului Cazarmei unităţile sunt instruite mai repede.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
210 | 140 | 260 | 120 | 4 | 0:11:10

Cerinţe:
Adunare Nivel 1, Primărie Nivel 3

Grajd

În Grajd sunt instruite trupele de cavalerie. Cu cât are nivelul mai mare, cu atât trupele sunt instruite mai repede.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
260 | 140 | 220 | 100 | 5 | 0:12:10

Cerinţe:
Fierărie Nivel 3, Academie Nivel 5

Atelier

În Atelier sunt construite unităţi de asediu precum catapulte şi berbeci. Cu cât nivelul acestuia este mai mare, cu atât unităţile sunt produse mai repede.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
460 | 510 | 600 | 320 | 3 | 0:16:40

Cerinţe:
Academie Nivel 10, Primărie Nivel 5

Academie

La Academie pot fi cercetate noi tipuri de unităţi. Prin creşterea nivelului acesteia, pot fi descoperite unităţi mai eficiente şi mai puternice.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
220 | 160 | 90 | 40 | 4 | 0:11:10

Cerinţe:
Cazarmă Nivel 3, Primărie Nivel 3

Beci

Beciul este folosit pentru a ascunde o parte din resurse atunci când satul este atacat. Aceste resurse nu pot fi furate.

La nivelul 1, beciul ascunde câte 100 de unităţi din fiecare resursă. Faţă de barbari, care au un avantaj la jefuire, beciul ascunde doar 2/3 din resurse în eventualitatea unui atac. Dacii au un avantaj la beci, ei reuşind să ascundă de două ori mai multe resurse decât celelalte triburi.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
40 | 50 | 30 | 10 | 0 | 0:04:10

Cerinţe:
nimic

Casă de cultură

In Casa de Cultură poţi susţine petreceri pompoase. Cu astfel de festivităţi îţi măreşti Punctele de Cultură pentru a fonda sau cuceri alte sate.

Ai nevoie de Puncte de Cultură pentru a fonda sau cuceri alte sate. Fiecare clădire produce Puncte de Cultură şi cu fiecare extindere numărul punctelor produse creşte. În timpul acestor petreceri numărul de puncte produs este şi mai mare.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
1250 | 1110 | 1260 | 600 | 4 | 1:09:30

Cerinţe:
Primărie Nivel 10, Academie Nivel 10

Vilă

Vila este un palat mic, unde Regele şi Regina stau când vizitează satul. Vila protejează satul de inamicii care îl atacă, oferind un bonus defensiv trupelor care apără satul.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
580 | 460 | 350 | 180 | 1 | 0:11:10

Cerinţe:
Primărie Nivel 5, NU Palat

Palat

În palat trăiesc Regele şi Regina împărăţiei. Un singur Palat poate exista în împărăţia ta. De asemenea, numai la Palat poţi proclama un sat ca şi capitală.

Arhitectul şi extinderea câmpurilor de resurse peste nivelul 10 sunt posibile doar în capitală.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
550 | 800 | 750 | 250 | 1 | 0:27:50

Cerinţe:
Ambasadă Nivel 1, Primărie Nivel 5, NU Vilă

Trezorerie

Bogăţiile împărăţiei tale sunt ferecate în Trezorerie. În fiecare Trezorerie este loc pentru un Artefact.

Pentru un Artefact mic(sat) ai nevoie de Trezorerie la nivelul 10, respectiv 20 pentru un Artefact mare(cont) sau unic(cont)

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
2880 | 2740 | 2580 | 990 | 4 | 0:44:30

Cerinţe:
Primărie Nivel 10, NU Minune a lumii

Oficiu comerţ

Oficiul de comerţ măreşte capacitatea negustorilor. Cu cât acesta creşte în nivel cu atât cantitatea de resurse transportată este mai mare.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
1400 | 1330 | 1200 | 400 | 3 | 0:16:40

Cerinţe:
Târg Nivel 20, Grajd Nivel 10

Cazarmă extinsă

Cazarma extinsă permite instruirea mai multor unităţi de infanterie în acelaşi timp dar la cost triplu. Împreună cu cazarma normală pot fi instruite de două ori mai multe trupe în acelaşi timp.

Nu poate fi construit în capitală.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
630 | 420 | 780 | 360 | 4 | 0:11:10

Cerinţe:
Cazarmă Nivel 20

Grajd extins

Grajdul extins permite instruirea mai multor unităţi de cavalerie în acelaşi timp dar la preţ triplu.

Nu poate fi construit în capitală.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
780 | 420 | 660 | 300 | 5 | 0:12:10

Cerinţe:
Grajd Nivel 20

Arhitect

Arhitectul este un expert în structura clădirilor. Cu cât nivelul arhitectului este mai mare, cu atât structura clădirilor este mai rezistentă.

Arhitectul poate fi construit doar în capitală.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
155 | 130 | 125 | 70 | 2 | 0:12:10

Cerinţe:
Primărie Nivel 5, Palat Nivel 3

Fabrică de bere

La Berărie sunt preparate băuturile şi licorile apreciate foarte mult de soldaţii tăi în timpul festivităţilor.

Aceste licori măresc puterea ofensivă a soldaţilor în bătălii (1% per nivel). Din păcate, puterea de convingere a căpeteniilor tale este scăzută, iar catapultele vor lovi aleator indiferent de ţinta aleasă.

Poate fi construită doar de Barbari şi doar în capitala acestora.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
1460 | 930 | 1250 | 1740 | 6 | 0:44:30

Cerinţe:
Grânar Nivel 20, Adunare Nivel 10

Temniţă

Temniţa capturează ca prizonieri o parte din armata atacatoare. Astfel inamicii capturaţi nu se mai pot întoarce în satul lor de origine. Fiecare nivel măreşte cu 10 numărul maxim de prizonieri ce pot fi reţinuţi.

Fiecare celulă costă: 20|30|10|20 0

Trupele capturate nu pot fi eliberate printr-un atac rapid(raid). Dacă trupele sunt eliberate de un atac, 33% din celule se repară fără alte costuri. Dacă cel care a capturat trupele, le eliberează, 50% din celule se repară fără costuri imediat.

Această clădire poate fi construită doar de către Daci.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
100 | 100 | 100 | 100 | 4 | 0:11:10

Cerinţe:
Adunare Nivel 1

Reşedinţa eroului

În reşedinţa eroului poţi instrui un erou. Pentru aceasta ai nevoie de o unitate din trupele instruite normal care va fi antrenat ca erou. De aceea ai nevoie de Cazarmă sau Grajd pentru un erou.

La nivelul 10, 15 si 20 ale Reşedinţei Eroului poţi anexa 1, 2, respectiv 3 oaze libere din jurul satului tău. În funcţie de tipul oazei cucerite producţia pe oră a unei anumite resurse va creşte( în cazul anumitor oaze chiar două resurse).

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
700 | 670 | 700 | 240 | 2 | 0:12:50

Cerinţe:
Primărie Nivel 3, Adunare Nivel 1

Hambar extins

În hambar sunt depozitate resursele, şi anume lemn, lut şi fier. Hambarul Extins oferă mult mai mult spaţiu de depozitare pentru a păstra în siguranţă resursele strânse de tine.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
650 | 800 | 450 | 200 | 1 | 0:50:00

Cerinţe:
Primărie Nivel 10, Minune a lumii Nivel 0

Grânar extins

La grânar sunt stocate grânele/hrana produsă la fermele de grâu. Grânarul Extins oferă mai mult spaţiu de depozitare pentru a păstra în siguranţă hrana.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
400 | 500 | 350 | 100 | 1 | 0:38:50

Cerinţe:
Primărie Nivel 10, Minune a lumii Nivel 0

Minune a lumii

Minunea Lumii reprezintă o realizare mareaţă. Doar cei mai vrednici şi bogaţi conducători sunt capabili să construiască o asemenea capodoperă şi să o apere de invaziile inamicilor. Minunea Lumii poate fi construită doar într-un vechi sat Natar. Este necesar şi un Plan de Construcţie. Începând cu nivelul 50 va fi nevoie de un al doilea Plan de Construcţie. Acesta trebuie să fie deţinut de un alt jucător din aceeaşi alianţă.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
66700 | 69050 | 72200 | 13200 | 1 | 0:50:00

Cerinţe:
Plan de Construcţie Natar

Adăpătoare


Adăpătoarea asigură întreţinerea cailor utilizaţi de cavaleri, astfel scade timpul de instruire al acestora.

Adăpătoarea reduce consumul de hrană pentru următoarele trupe: Equites Legati de la nivelul 10, Equites Imperatoris de la nivelul 15 şi Equites Caesaris de la nivelul 20.

Adăpătoarea poate fi construită doar de Romani.

Costuri şi durata de construcţie pentru primul nivel:
780 | 420 | 660 | 540 | 5 | 0:12:10

Cerinţe:
Grajd Nivel 20, Adunare Nivel 10
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Misiunile TRAVIAN

Mesajde Andu » 06 Iun 2010, 12:11

Aduc la cunoştinţă , că în travian , există misiuni , prin care computerul iti va da misiuni ( mereu acelaşi ) , dar doar la inceput . Sunt 22 de misiuni şi le voi prezenta. ţ ă ş î â

Misiune 1: Padure

„În jurul satului tau exista 4 sloturi verzi. Construieste o Padure pe unul dintre ele. Lemnul este o resursa importanta pentru noua noastra asezare.”

Comanda:
Construieste o Padure.
Recompensa ta:
Padurea s-a construit instant.


Misiune 2: Grâu

„Pentru ca au lucrat toata ziua locuitorilor tai le este foame. Extinde un lan de grâu pentru a îmbunatatii rezerva locuitorilor tai. Întoarce-te aici dupa ce constructia va fi gata.”

Comanda:
Extinde un lan de grâu.
Recompensa ta:
1 Zi Travian Plus


Misiune 3: Numele satului tau

„La cât esti de creativ vei putea da satului tau un nume fenomenal.

Mergi la Profil în meniul din stânga si alege Schimba Profil...”

Comanda:
Schimba numele satului cu ceva mai frumos.
Recompensa ta:
30 60 30 20


Misiune 4: Alti jucatori

„Alaturi de tine mai joaca Travian o multime de alti jucatori . Mergi la Statistici în meniul de sus unde vei putea vedea pe ce loc esti si dupa aceea introdu-l aici.”

Comanda:
Cauta la statistici locul pe care te aflii si introdu-l aici.
Recompensa ta:
40 30 20 30


Misiune 5: Doua ordine de construire

„Construieste o Mina de fier si un Put de lut. Nu vei avea niciodata lut si fier îndeajuns,

Datorita contului Plus ce ti l-am dat acum ceva timp, poti da construirea instant a celor 2 ordine.”

Comanda:

* Extinde o Mina de fier
* Extinde un Put de lut
Recompensa ta:
50 60 30 30


Misiune 6: Mesaje

„Vei putea vorbi cu ceilalti jucatori folosind sistemul de mesaje. Ti-am trimis un mesaj. Citeste-l si întoarce-te aici.

P.S. Nu uita: în stânga rapoartele, în dreapta mesajele.”

Comanda:
Citeste mesajele noi.
Recompensa ta:
20 Aur


Misiune 7: Vecini

„În jurul tau se gasesc diferite sate. Unul dintre ele are numele Satul lui Kennox.

Mergi la Harta în meniul de sus si cauta acest sat. Numele satelor vecine poate fi vazut când treci cu mouse-ul peste ele.”

Comanda:
Cauta coordonatele satului Satul lui Kennox si introdu-le aici.
Recompensa ta:
60 30 40 90


Misiune 8: Armata imensa

„Acum am o cerinta mai speciala pentru tine. Mi-e foame. Da-mi 200 grâu!

În schimb voi încerca sa organizez o armata imensa pentru a-ti apara satul.”

Comanda:
Trimite 200 grâu la Questmaster.
Recompensa ta:
Armata imensa. (1 sobolan)


Misiune 9: Unul din fiecare!

„În Travian tot timpul vei avea ceva de facut! Cât timp îti astepti armata, extinde câte o Padure, un Put de lut, o Mina de fier si un Lan de grâu la nivelul 1.”

Comanda:
Extinde fiecare slot al unei resurse la nivelul 1.
Recompensa ta:
100 80 40 40


Misiune 10: În curând vor ajunge!

„Avem timp pentru o mica pauza pâna în momentul în care va ajunge armata ce ti-am trimis-o.

Pâna atunci poti explora harta sau poti extinde câteva câmpuri de resurse.”

Comanda:
Asteapta sosirea armatei din partea lui Questmaster.
Recompensa ta:
2 zile Travian Plus.


Misiune 11: Rapoarte

„De fiecare data când se va întâmpla ceva important cu contul tau vei primi un raport. Vei putea vedea aceste rapoarte facând click pe partea stânga a celui de-al cincilea buton( de la stânga la dreapta). Citeste rapoartele si întoarce-te.”

Comanda:
Citeste ultimele rapoarte.
Recompensa ta:
75 140 40 230


Misiune 12: Tot la 1!

„Acum va trebui sa crestem putin productia de resurse. Extinde toate sloturile de resurse la nivelul 1.”

Comanda:
Extinde toate sloturile de resurse la nivelul 1.
Recompensa ta:
75 80 30 50


Misiune 13: Porumbelul Pacii.

„În primele zile de la înregistrare vei fi protejat împotriva atacurilor altor jucatori. Vei putea vedea cât dureaza aceasta protectie daca adaugi codul [#0] la profilul tau.”

Comanda:
Scrie codul [#0] la profil.
Recompensa ta:
120 200 140 100


Misiune 14: Beci

„Este timpul sa construiesti un Beci. Lumea Travian e periculoasa.

Multi jucatori se dezvolta cu ajutorul resurselor furate de la altii. Construieste un Beci pentru a ascunde de dusmani macar o parte din resurse.”

Comanda:
Construieste un Beci
Recompensa ta:
150 180 30 130


Misiune 15: La doi!

„În Travian tot timpul vei avea ceva de facut! Cât timp îti astepti armata, extinde câte o Padure, un Put de lut, o Mina de fier si un Lan de grâu la nivelul 2.”

Comanda:
Extinde fiecare slot al unei resurse la nivelul 2.
Recompensa ta:
60 50 40 30


Misiune 16: Instructiuni

„La Instructiunile din joc vei putea gasi informatii scurte despre diferite cladiri si tipuri de unitati.

Mergi la Instructiuni în meniul din stânga si vezi de cât lemn ai nevoie pentru a construi Cazarma.”

Comanda:
Introdu de cât lemn ai nevoie pentru a construi Cazarma.
Recompensa ta:
50 30 60 20


Misiune 17: Primarie

„Constructorii tai au nevoie ca Primaria sa fie la nivelul 3 pentru a putea construi cladiri importante cum ar Târgul sau Cazarma”

Comanda:
Extinde Primaria la nivelul 3.
Recompensa ta:
75 75 40 40


Misiune 18: Avansat!

„Cauta la statistici locul pe care te aflii, din nou, si bucura-te de progresul facut.”

Comanda:
Cauta la statistici locul pe care te aflii si introdu-l aici.
Recompensa ta:
100 90 100 60


Misiune 19: Arme sau aluat

„Acum va trebui sa iei o decizie: continui ca un pacifist ce face schimburi de resurse sau te transformi într-un razboinic neînfricat.

Pentru Târg vei avea nevoie de Grânar iar pentru Cazarma vei avea nevoie de adunare.”


Aici eu am ales Armele.

Misiune 19: Arme sau aluat

„O decizie curajoasa. Pentru a putea expedia trupele ai nevoie de Adunare.
Adunarea poate fi construita într-un singur loc. Acest loc se afla în dreapta Primariei, putin sub ea. Acest loc difera de celelalte deoarece este putin curbat."

Comanda:
Construieste Adunarea.
Recompensa ta:
80 90 60 40


Misiune 20: Cazarma

„Acum ai Primaria la nivelul trei si Adunare. Înseama ca cerintele pentru contruirea Cazarmei au fost îndeplinite.

La Cazarma vei putea antrena trupele pentru lupta.”

Comanda:
Construiste Cazarma
Recompensa ta:
70 100 90 100


Misiune 21: Antrenează!

„Acum că ai Cazarmă poţi începe instruirea trupelor. Instruieşte doi Măciucari”

Comandă:
Te rog antrenează doi Măciucari.
Recompensa ta:
300 320 360 570


Dar uitati si Aluatul.

Misiunea 19: Construieşte un grânar

Recompensă: 80 90 60 40


Misiunea 20: Construieşte un hambar

Recompensă: 70 120 90 50


Misiunea 21: Construieşte un târg

Recompensă: 200 200 700 450

E interesant aici că ţi se dau cantităţi foarte diferite, poate pentru a te încuraja să faci schimburi la târg. Deşi, dacă toţi primesc la fel...


Iar , misiunea 22 e la fel si pentru Arme si pentru Aluat.

Misiunea 22: Tot la 2!

„Este din nou timpul să extindem elementele cheie pentru putere şi bogăţie! De această dată nivelul 1 nu este de ajuns... va dura puţin dar la final va merita. Extinde toate sloturile de resurse la nivelul 2!”

Recompensă: 15 AUR.
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Ghid dezvoltare TRAVIAN

Mesajde Andu » 06 Iun 2010, 12:12

1.Strategie economica(resurse)


a. Sate normale

Acesta este stilul meu, cititi cu atentie.
Trebuie sa ai raportul productiei de resurse lemn-lut-fier-hrana 10-12-8-6, adica : daca aveti patru mine de lvl 8 la lut, trebuie sa aveti trei mine de lvl 8 si una de sapte la lemn, la fier trebuie sa aveti doua mine de lvl 8 si doua de lvl 7. Dupa ce ati ajuns la raportul asta cu minele, veti duce o mina de lvl 8 de lut la lvl 9, dupa aceea veti duce una de lvl 8 de lemn la lvl 9, la fel veti face si cu fierul una de lvl 8 o veti duce la lvl9. Dupa aceea veti face una de lut de lvl 10, adica cea care ati dus-o la lvl 9, la lemn la fel si la fier la fel. Dupa care veti putea face si resurse si fabrici, faci o mina faci o fabrica in paralel (sau faceti un camp la 10 apoi fabrica aferenta acelui tip de resursa ).Pentru crop este rentabil sa se faca 2-3 level-uri (nivele) la moara abia dupa ce produceti mai mult de 350 hrana/h.


b.Cropper de 9

Pentru cropperele de 9 se dezvolta resursele la fel ca pentru un sat normal cu diferenta ca in momentul in care produceti mult crop si ajungeti sa aveti un granar la lvl 20 se pot da trade-uri cu NPC-ul pentru transformarea cropului in resurse(STRICT PENTRU CEI CARE UTILIZEAZA GOLD)


c.Cropper de 15

In cropperele de 15 se dezvolta in principal doar lanurile de grau hambarul si granarul la inceput pentru a putea da cat mai repede trade-uri cu NPC-ul . Aici moara este bine sa o faceti dupa ce produceti cel putin 500 crop/h . Campurile de resurse se pot dezvolta mai tarziu adica dupa ce ati ajuns la lvl 10 cu toate lanurile de grau daca nu aveti capitala pe el)si aveti moara si brutarie sau chiar deloc daca aveti capitala pe cropper-ul de 15 deoarece este mai rentabil sa investiti in continuare in lanuri . In cropperele de 15 NU se construiesc fabrici. Aici nu se scoate armata decat dupa ce ati ridicat cazarma la lvl 15 minim si aveti cel putin 10 upgrade-uri la fierarie sau la armurerie (in functie de ce tip de trupa doriti sa scoateti aici...ofensiva sau defensiva) pentru tipul de trupa respectiva. (Pentru dezvoltarea) In general pe un crop de 15 nu se scoate armata decat dupa ce satul este bine dezvoltat deoarece armata va consuma crop-ul din care dati trade-uri cu NPC-ul .


2. Tipurile de sate pe care trebuie sa le aveti


- pentru cei care joaca cu gold:

Satul 2 trebuie sa fie normal sau cel mult cropper de 9. Cei ce joaca cu gold vor face capitala strict pe cropper de 15 sau de 9(indicat este de 15). Daca aveti in apropiere ambele tipuri de cropper trebuie sa va ganditi bine pe care din ele sa faceti capitala(in functie de oazele din jur). Adica decat un cropper de 15 fara oaze de crop mai bine capitala pe unul de 9 cu 3 oaze de 25% crop . Capitala pe un cropper de 15 nu renteaza decat daca aduni cel putin 50% in plus la crop din oaze. Daca faceti capitala pe cropper de 9 puteti sa il luati ca sat 2 sau 3. Daca faceti pe cropper de 15 OBLIGATORIU abia dupa ce aveti deja doua sate normale(altfel nu veti avea destule resurse sa il dezvoltati). De orice tip ar fi satul 2 aceste nu se face decat dupa ce aveti productia in primul sat de minim 550/h la toate resursele si 300/h la crop.

-pentru cei care joaca fara gold:

Nu faceti sat pe cropper de 9 decat dupa 2 sate normale sau pe cropper de 15 decat dupa 3 sate normale. Alegerea cropper-ului se face la fel ca pt cei ce joaca cu gold in functie de oazele din jur . Pentru sat 2 la fel.....trebuie sa aveti aceeasi productie ca mai sus in sat 1 pentru a-l putea face.
Inca ceva foarte important. Un jucator fara gold trebuie neaparat sa isi faca sate pe un anumit tip de productie.
De ex : Cautam o parcela sa fondam un sat nou de lemn, trebuie sa ne uitam neaparat daca vedem oaze de lemn de pe ea sau... facem in felul urmator, cautam oaza de lemn, centram harta pe ea, si luam toate patratele la control pana gasim un sat de lemn, adica raport 5-3-4-6 si acolo trimitem colonistii, la fel se face si pentru lut si pentru fier.


3. Stilul de joc



a. Ofensiv

Cei ce vor sa fie jucatori ofensivi este indicat sa faca capitala pe cropper de 9 (cei fara gold) si pe cropper de 15 (cei cu gold) dupa cum se poate citi si mai sus. Tin sa precizez ca acesta este un plan de dezvoltare pe termen lung......deoarece tot jocul este pe termen lung. De aceea cei ofensivi vor avea putin de indurat pana dezvolta capitala pe un cropper pentru a putea scoate ofensiva. O sa incerc sa va explic de ce trebuie facut asa si nu altfel. Daca lasati capitala pe un sat normal la un moment dat costurile pentru a upgrada lanurile de grau vor fi asa de mari incat nu veti avea loc in sat sa faceti destule hambare si granare pentru a putea strange resursele necesare unui upgrade la un lan de grau. Ca atare veti ajunge mult pe minus cu crop-ul si cresterea ofensivei va fi extrem de ingreunata sau chiar imposibila. In timp ce restul care au facut capitale pe cropppere nu vor avea probleme de genul acesta. Pe langa asta nu uitati ca la un moment dat se vor strange armate defensive asa de mari incat fara o ofensiva absolut iesita din comun(ce nu se poate realiza decat pe un cropper) nu veti mai putea face pagube semnificative nici unui dusman cu adevarat periculos. Deoarece veti avea ofensiva mare indicat ar fi ca in capitala sa faceti palat si sa nu fondati nici un sat de acolo ca sa puteti face 3 senatori si sa folosim armata in scopuri cat mai utile(de ce sa distrugem satele dusmane cand putem sa le luam noi ?). De aceea din nou veti avea de suferit putin pt ca va trebui sa faceti doua sate dintr-unul deci sa ridicati vila la lvl 20. Se poate fonda si sat, se poate face si vila in loc de palat, pe care o darami dupa ce ai ajuns „mare” si dupa aceea iti cuceresti propriul sat fondat din alt sat, in acest fel ti se elibereaza un slot pentru capitala, revii la ea, faci palatul lvl 20 si scoti linistit 3 senatorii.
De stiu... cand cuceresti un sat se pierd: zidul,armata antrenata in acel sat, toate upgrade-urile de la fierarie si armurerie din el cat si research-urile de la academie. Deci inainte sa faceti upgrade-urile senatorizati satul ;)


b. Defensiv

Cei carora li se potriveste mai bine stilul de joc defensiv pot face si ei capitale pe croppere de 9 sau de 15 dar ar fi indicat sa faca un sacrificiu si sa le cedeze vecinilor aliati ofensivi din zona daca sunt prea putine sau nu ajung la toti. Acelasi lucru este valabil pentru cei ofensivi daca exista croppere de 9 sau de 15 in zona fara destule oaze....deci nepotrivite pentru o capitala ofensiva sa le lase vecinilor defensivi care sunt dispusi sa faca deffence pe capitala


4.Tipurile de armata


Fiecare sat defensiv trebuie sa aiba armata specializata pe dinafara de capitala. Deci pe satele normale(adica ce nu sunt capitala) se va face doar un singur tip de trupa defensiva. Acest lucru va fi in beneficiul dezvoltarii voastre deoarece nu veti cheltui resurse decat pentru research-ul trupei respective si pentru upgrade-urile la armurerie pentru un singur tip de trupa. Trebuie sa va hotarati de la inceput de cand va fondati satul ce fel de trupa faceti acolo. Bineinteles ca va fi nevoie de doua tipuri de trupe: defensive pentru infanterie si defensive pentru cavalerie. Deoarece in mod normal armatele ofensive sunt formate aproximativ din de doua ori mai multa infanterie decat cavalerie ar trebui la fiecare doua sate cu defensiva pentru infanterie sa aveti unul pentru cavalerie. Cei cu capitale defensive vor face pe capitale ambele tipuri de trupe(pe rand dezvoltate nu deodata) in acelasi raport : de doua ori mai mult defensiva anti-infanterie decat anti-cavalerie.

Satele ofensive(foarte indicat daca nu chiar obligatoriu DOAR capitalele) vor avea dupa cum am spus in paragraful de mai sus armata ofensiva in raportul 2(infanterie): 1(cavalerie) la barbari. La romani as juca cu un raport de 5:1, de ce ? Atunci incep sa faca treaba buna imperieni ;). La daci merge 3-4:1, de ce ? Sunt medii. Catapultele si berbecii se scot doar pe capitala (sau pe un sat specializat pentru ele dar asta la un moment foarte inaintat al jocului).
Cand se ajunge la un numar indestulator de sate (4-5 sau mai mult) este indicat pentru cei ofensivi(cu predilectie barbarii) sa faca un sat special pentru spioni ca sa nu consume crop-ul din capitala dedicata ofensivei pentru ei deoarece spionii nu au nici o legatura cu ofensiva si oricum sunt trimisi separat de ea. Deoarece la un moment dat satele va vor fi pline pana la refuz de trupe ar fi bine sa tineti unul sau chiar mai multe sate pentru crop fara trupe in ele. Deci fiti atenti si la satele normale unde vi le faceti si alegeti-le pe cele care au in jur oaze cu 50% crop, cu 25% crop sau duble cu 25%crop si 25% o resursa si renuntati la oazele simple de lemn argila sau fier in favoarea celor cu crop pentru ca veti avea nevoie de el si va veni si momentul in care nu veti mai gasi crop aproape deloc la targ.

La un (moment dat) stadiu al jocului mai faceti inca un sat pregatit sa scoateti offence, in caz ca se pierde ofensiva din capitala treceti la stilul de mai jos.

Se mai poate juca si in alt stil... faceti capitala doar pt a intretine trupe de pe un secundar, asta insemnand :
- Se scot trupe de offence din acel sat
- Acel sat este pregatit doar pentru a scoate offence, in el se fac : cazarma, cazarma extinsa, grajd, grajd extins, atelier, fieraria(care o dai jos dupa ce ai terminat cu upgrade-urile), vreo 3-4 hambare,vila/palat pentru a scoate 3 chiefi(nu trebuie sa faci doar palat pe capitala... se poate si vila), si in rest doar granare pentru a putea tine trupele cand se cheama de pe capitala, pe sat mi-as face 3 hambare si 10 granare..de ce ? cand chemi acasa 100k de trupe si esti pe minus 100k e nebunie, ce sa mai zic daca ai si mai multe.
- In capitala cropper 15 se fac 12 hambare. De ce ? Asta e intrebarea ... pentru a putea duce lanurile la lvl 19. :D + targ + oficiu de comert. In rest doar granare, asta insemnand vreo 5...Mai tarziu se pot distruge din hambare si facand granare in locul lor. Pentru a putea stoca mai mult si a da mai multe trade-uri npc.
- Foarte multi jucatori de travian urmeaza acest stil, e bun, foarte eficient, scoti trupe de 2x mai rpd, dar si costa, 2 trupe la pret 4.
- Ceva foarte important pentru acest stil de joc... e foarte periculos... de ce ? Pentru ca trebuie sa aperi tot timpul 2 sate, satul de offence si capitala... ( a se avea grija mai ales sa nu se **captureze** satul de offence deoarece va muri intreaga armata ! )


5. Eroii


Se vor face pentru cei ofensivi din cea mai tare trupa ofensiva pe care o aveti corespunzatoare tribului din care faceti parte iar cei defensivi din cea mai tare trupa defensiva. Se merita chiar daca mai trebuie sa asteptati pana ridicati toate cladirile necesare acelei trupe. Investitia punctelor eroului in bonus off/def trebuie sa fie echilibrata. La inceput cand nu aveti armata ofensiva sau defensiva puternica trebuie bagat (pus) mai mult in punctele de ofensiva sau de defensiva ale eroului si in regenerare. Mai incolo cand bonusul ofensiv sau defensiv incepe sa reprezinte un adaos semnificativ la punctele de ofensiva/defensiva ale armatei se va investi in special in el si din cand in cand vor mai fi investite si catvea puncte in ofensiva sau defensiva eroului pentru a nu muri usor in caz de atacuri serioase. Cei care aveti eroul ofensiv la nivel 0 si dati un atac unde stiti ca isi face experienta si va creste in level sa fiti foarte atenti pe ce ati setat punctele sa nu cumva sa va treziti cu puncte la defensiva. La fel si pentru cei defensivi tineti eroul cu punctele pe regen sau pe deffence cand stiti ca face level.
Eu de ex. Primele 5 pct le bag la atac, urmatoarele 5 in regenerare, dupa aceea in bonus ofensiv pana ajunge la maxim, asta daca sunt ofensiv. Daca sunt defensiv,primele 5 pct in atac, urmatoarele 5 in regenerare... restul doar in bonus defensiv.


6. Cateva reguli generale


1. Nu construiti decat cladirile care va ajuta sa va dezvoltati la momentul respectiv , nu va umpleti satul de cladiri de care veti avea nevoie peste o luna cand ati avea nevoie mult mai urgent de o resursa sau de alta cladire. Deci.....faceti strictul necesar pentru momentul respectiv.
2. Upgrade-urile la armurier se fac DOAR la trupele defensive, iar la fierarie DOAR la trupele ofensive, foarte multi playeri isi upgradeaza offence-ul la armurier, de ce ? Pentru ca atunci cand esti plecat si te prinde cu el acasa si ai trupe semnificative sa nu iti moara tot daca nu vine cu destule trupe de atac. Eu de obicei nu fac upgrade deloc, prefer sa le trimit la cate zeci de ore distanta daca stiu ca nu intru in ziua respectiva... sau daca plec doar cateva ore de la calculator atunci le trimit la atac pe o oaza de a mea de la vreun sat mai indepartat. E pacat sa iti pierzi offence-ul acasa, dupa cum spun si in pct. urmator.
3. NU veti ataca niciodata cu trupele defensive, dupa cum nu le veti tine in sat pe cele ofensive cand sunteti atacati.
4. Zidul/palisada/metereze dau un bonus la defensiva trupelor prezente in sat (variaza in functie de trib)deci....il faceti cand aveti cu ce va apara. Singur nu reprezinta nimic semnificativ in calea unui atac.
5. Cei ofensivi daca aveti dusmani pe care ii vedeti pe harta cand o centrati pe satul vostru, trebuie sa aveti grija mereu ca sa nu stranga armata mare niciodata. Dati atacuri pe ei toata ziua chiar daca nu farmati nimic de la ei si spionati des.
6. Cei defensivi daca aveti dusmani care incearca sa va farmeze faceti beciuri mari si strangeti armata trimitand-o ca intariri la membrii mai dezvoltati sau care nu sunt atacati(dupa ce vorbiti cu ei in prealabil). Cand strangeti destula abia atunci o tineti in baza. Cel mai bine ar fi daca nu vine cu catapulte sa nu o tineti deloc in baza cand sunteti atacati decat daca stiti ca dusmanul vine cu armata net mai mica decat defensiva voastra si stiti ca nu veti avea pagube majore.
7. Nu intrati in conflicte decat la momentul potrivit. Adica atunci cand sunteti in stare sa o faceti cum trebuie, singuri sau impreuna cu aliatii din zona.
8. Nu puneti sitteri(loctiitor) pe primul care va iese in cale, de ce ? Nu stiti ce ii poate capul, esti responsabil de actiunile lui, dupa ce cunoasteti indeajuns o persoana atunci o puteti pune sitter. Cel mai bun sitter e acela care face ce ii spuneti voi, adica ii faceti o lista cu ce sa faca pentru d-voastra cand intra el pe cont.
9. Fiti politicosi in mesaje. Doar pentru ca ati fost atacati de cineva nu mi se pare normal sa il jigniti sa nu mai zic si faptul ca sunteti pasibili de ban. Acesta e un joc si daca vrei sa demonstrezi ceva o faci prin valoarea de jucator nu prin injuraturi originale. Felul in care jucati travian spune mult despre caracterul vostru. Si tineti cont si de faptul ca daca va faceti cunoscut felul de a fi, miscarile voastre vor putea fi anticipate de catre un jucator inteligent.
10. Nu va reclamati fermele la MH doar pt ca va jignesc. E pacat sa ramaneti fara ele .
11. Spionajul inainte de farming incepe sa devina obligatoriu deoarece oricand te poti trezi fara armata sau fara o parte din ea(daca o impartiti in mai multe parti cand farmati)
12. Sa farmati bine !
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.
Andu
Bronze Member
Bronze Member
Mesaje: 914
Membru din: 16 Oct 2009, 19:58
Localitate: Constanta

Ghid Ofensiv Daci TRAVIAN

Mesajde Andu » 06 Iun 2010, 12:18

Introducere:
Dacii sunt cunoscuţi ca un trib defensiv. Beciul dublu, temniţa şi scutierii sunt primele lucruri care vin în minte când cei mai mulţi dintre jucători se gândesc la ei. Dar asta doar dacă nu ştii să joci, deoarece, doar cu puţină fineţe, Dacii constituie tribul cu care se poate juca cel mai uşor.
După multe servere jucate cu Dacii am decis să împărtăşesc din experienţa mea.

* - Atenţie! Acest ghid se referă, în principiu, la servere Travian speed

Start:
- Crearea contului:
V-aţi decis să începem? Să-i dăm drumul!
Cel mai bine e să începem pe un server nou, dar merge şi unul în plină desfăşurare, de asemenea – numai să nu aveţi mari speranţe la ceva serios.
Mai întâi trebuie să întârziem puţin pornirea. Nu e indicat să începi din primele minute. Aşteaptă o zi sau două.
De ce? Pentru că ai nevoie să farmezi şi NU să-ţi pierzi timpul luptându-te cu veteranii plictisiţi care au intrat doar pentru distracţie şi nu vor continua jocul. În plus, vei întârzia perioada de protecţie a începătorului.

- Nume şi profil:
Nu-ţi alege un nume de jucător faimos sau un nume “promiţător” de genul The_Killer, Mr. Death sau I_OWN_YOU.

1. Trebuie să supravieţuieşti fără trupe aproximativ 5 zile, aşa că nu încerca în niciun fel să atragi atenţia. Încă!
2. Dacă vei ataca de la început vei umili pe cineva – astfel vei atrage jucători care vor încerca să facă acelaşi lucru cu tine.

Nu uita să redenumeşti satul şi să adaugi, la profil, un text relativ neutru – aceasta va arăta celor care-ţi vor citi profilul că nu eşti chiar începător şi că ştii măcar să-ţi schimbi profilul.

- Primele construcţii:
Investeşte la început în câmpurile de resurse. Doar resurse. Fără hrană!
Nu uita că trebuie să le măreşti gradual – de ex., toate la nivelul 1, apoi toate la nivelul 2 ş.a.m.d.
Utilizează aurul gratuit pentru 3 resurse de bază. (Repetă operaţiunea cât timp ai aur, mai târziu renunţă la bonusul la fier şi hrană).
Nu închide browserul. Maratonul de 120 de ore abia a început.

Să ajungem la 666:
Acum obiectivul de bază e să ajungem cu toate câmpurile de resurse la nivelul 6.

Nu te uita la populaţie şi la clasament. Fă upgrade la resurse.
Ar trebui să construieşti îndată ce ai resurse disponibile.
Încearcă să menţii un echilibru în aşa fel încât să nu crească una foarte mult, în detrimentul celorlalte.
Un raport 10:12:7:4 (lemn/lut/fier/hrană) este ideal.
De ce aşa puţină hrană? Nu te îngrijora, vei putea să schimbi într-un raport de 2:1 cu celelalte resurse, la început. (În special lemnul este preţios deoarece Barbarii au mare nevoie de el).

După ce costurile de construcţie vor fi mai mici decât producţia pe 30 de min, fă upgrade la următoarele clădiri:
Hambar
Grânar
Primărie-3
Târg (2-3, max 5)
Beciuri (1-2)
Adunare

Hambarul trebuie upgradat doar dacă capacitatea sa este depăşită în mai puţin de 5 ore.
Grânarul trebuie să poată primi cantitatea de hrană tranzacţionată, în raport 2:1.
Târgul este necesar tocmai pentru a tranzacţiona hrana.

* - Atenţie! E necesar să te trezeşti noaptea şi să consumi resursele, sau să ai un bun sitter.

Beciurile sunt necesare pentru a ascunde resursele neconsumate, de raiduri. De asta sunt aşa de mici! Dacă eşti forţat de împrejurări, fă-i upgrade până devine suficient de încăpător, 2x10 nivele (dar ăsta este maximul).
Adunarea este necesară să vezi cine te atacă, astfel poţi discuta cu el înainte de a ajunge atacul şi a lua 0 0 0 0 resurse. De obicei, asta ajută cu cei mai mulţi dintre atacatori...

Evită să fii farmat:
Nu trimite atacatorului mesaje de genul “De ce mă ataci?” sau ”Te rog, încetează”. Acestea îl vor irita şi nu ai nevoie de asta.
În schimb, trimite-i un mesaj simplu, rece, cu bun simţ, care să-i arate cine eşti:
jucător ofensiv, experimentat / răzbunător / prietenos / din aceeaşi ţară (localitate) / sau fată, şi că tu îl vei farma în curând / îl vei catapulta / nu vrei să te lupţi cu el / vrei să cooperaţi / vrei să fii prieten(ă) cu un tip atât de tare,
pentru că nu va reuşi să ia nicio resursă, oricum, şi foarte curând vei avea trupe.
Cuvintele folosite trebuie să fie credibile. Aşa că foloseşte-ţi imaginaţia şi compune un mesaj care să te reprezinte cât mai bine.

Cuvintele vor fi întărite de fapte pentru că deja ar trebui să fii unul din jucătorii cu o dezvoltare rapidă în zonă.
Ţine minte pe toţi cei care te atacă – ei ori îţi vor deveni prieteni, ori îi vei distruge/farma cât mai repede posibil.
Şi ţine minte că eşti dac – mulţi te vor evita din cauza temniţei.

Trecerea la călăreţi fulger:
Cam la 110-120 de ore de joc (sfârşitul zilei a patra), dacă lucrurile au mers bine, ar trebui să ai toate câmpurile de resurse la nivelul 6 (poţi lăsa 1-2 de fier la nivelul 5).

Primărie - 5
Cazarmă - 3
Academie - 5
Fierărie - 3
Grajd - 3
Reşedinţa eroului – chiar dacă joci cu eroul pe jumătate distrus, el va fi încă foarte valoros în armata ta. El poate fi unicul motiv pentru care vecinii tăi barbari îşi şterg conturile când le distrugi măciucarii.

Cea mai enervantă parte este să aloci aproximativ 2100 de resurse pentru cercetarea călăreţului fulger (şi să nu le poţi obţine din raiduri). Dar odată ce ai apăsat “cercetare” – te pregăteşti pentru războiul real. Producţia va fi suficientă pentru a produce 3 călăreţi fulger imediat ce cercetarea se va fi terminat.
Porneşte raidurile!
Începe cu conturile mici (populaţie sub 20), farmează toate satele cu populaţie 2 din pătratul tău de 7x7. – Raidurile sunt doar pentru antrenare.
Când ajungi la 8-10 călăreţi, fă eroul.
Orientează-te spre conturile mai mari. Evită Dacii. Evită conturile cu populaţie mai mare de 40.
Cercetează iscoada şi fă 2-3 unităţi. Farmează toate satele cu populaţie mai mică de 100 dacă n-au trupe. Farmează cât de mult poţi. Măreşte numărul de călăreţi la 20-30 şi iscoadele la 3-5.
Evită lupta, doar caută resurse. Când te odihneşti, trimite trupele departe, la un sat cu populaţie mică, astfel ele nu vor fi surprinse peste noapte.

Notă specială: dacă eşti atacat – evită, dar nu te opri din raiduri. Dacă armata atacatorului este mică – construieşte temniţa cu 20 de celule mai multe decât armata lui. Construieşte toate celulele odată şi măcar 5 scutieri. Data viitoare, atacatorul îşi va pierde toate trupele; nu încerca să opreşti un atac cu 100 de măciucari cu temniţa – este inutil.

Al doilea sat:
Cum deja intuieşti, nu ne oprim aici.
Următorul obiectiv este:
Primărie-10
Hambar/grânar-7800/6300
Vilă-10
Academie-10
Casă de cultură
3 colonişti
500 puncte de cultură

Armata ta de călăreţi trebuie să aprovizioneze cu suficiente resurse pentru a atinge obiectivul în max 2 zile. Nu fi fricos sau leneş şi farmează toate satele care se pretează, din harta extinsă de 21x21. În special, începătorii din marginea ariei (care au început jocul înaintea ta dar se dezvoltă mult mai încet).
Dacă CUMVA ai probleme cu punctele de cultură – fă mai multe raiduri şi dă o mică petrecere în casa de cultură. 15 ore – şi vei avea mai mult decât suficiente puncte de cultură pentru a fonda al doilea sat.
Fondează noul sat lângă un cropper de 9 (15) şi ai grijă să fie unul cu 5 puţuri de lut.

Mai departe:
După ce ai fondat al doilea sat – fă o petrecere non-stop cu scopul de a obţine 3 colonişti în momentul în care ai 2600 puncte de cultură (aprox 3 zile).
Du câmpurile de resurse la 4-5, fă vila / casa de cultură / coloniştii.
Ocupă cropperul de 9 (15).
Aici poţi construi, în fine, palatul (o alegere înţeleaptă deoarece va deveni capitală).
Începe petrecerea în al doilea sat.
Ocupă o locaţie cu 5 mine de fier.

Fă upgrade la resurse, construieşte trupe (aprox 100 de călăreţi fulger, 20-30 iscoade, 10 scutieri). Postează iscoade în toate satele – aşa vei şti imediat dacă cineva se atinge de ele.
Distruge toate armatele Barbarilor din jurul tău.
Distruge grupurile mici de pretorieni, eroii singulari, coloniştii.
Evită scutierii şi ai grijă la Daci, dar mai relaxat decât mai devreme.

Memorează toţi jucătorii mari din harta de 21x21. Împrieteneşte-te cu ei, încheie PNA-uri sau farmează-I dacă e posibil. Fii atent la toate expansiunile din jurul tău.

Fă petreceri non-stop.
Fondează încă 2-3 sate.
Nu construe nimic în satele care nu sunt croppuri cu excepţia Casei de cultură, Vilei nivel 10, resurselor şi Târgului. Şi nişte scutieri, de asemenea.

Fă upgrade la cropper astfel încât să devină centru militar. (Pedeştri / Tarabostes / Catapulte).
De la satele 6-7 în sus începe cucerirea.
Din acest moment, poţi face generali oriunde, probabil nu vei mai avea nevoie deloc de colonişti.

Asta e tot. Sfârşitul tutorialului.

...vrei mai mult? OK:

Începând cu al 10-lea sat – porneşte una sau mai multe petreceri mari.
Când vei putea – în capitală produ trupe 24 ore/7 zile (pedeştri / tarabostes), cazarma şi grajdul la nivel 20, fă multe catapulte.
Dacă e posibil, produ scutieri într-un sat dedicat pentru a nu interfera cu antrenamentele celorlalte categorii de trupe.
Fă upgrade-urile necesare. Nu fă upgrade-uri inutile, cum ar fi apărarea la călăreţi fulger.

Capitala: nivel 20 la upgrade-uri ofensive: pedeştri, tarabostes, berbeci, catapulte.
Sat scutieri: nivel 20 la upgrade-uri atât ofensive cât şi defensive.
Sate cu resurse: fără upgrade-uri. Demolează fierăria şi armurierul; pe serverele speed upgrade-urile defensive sunt inutile.

Începând cu al 20-lea sat – construieşte al doilea sat ofensiv cu producţie militară 24 ore/7 zile ŞI cazarmă extinsă.
Dă petreceri în toate satele non-stop.

sursa: travian.ro
Incerci atat de mult sa fi cineva, incat uiti cine esti.

Share This


Înapoi la “DOWNLOADS”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori